فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

متن آهنگهای آلبوم " شلیک " فرزاد فرزین

 wWw.Fun4you.Ir 

متن آهنگهای آلبوم " شلیک " فرزاد فرزین  

 

 

 

 |i|i| برای مشاهده متن این آهنگهای بسیار زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید |i|i|

بیا بیا


باز واسه تو میخونم یاس من
تو که جون دادی به احساس من
می دونی که قدر تو می دونم
هر جا باشی با تو می مونم

تو فرشته ی رویاهای من
تو که شدی همه دنیای من
پیش من باش و هیچ جا نرو
من فقط می خوام عشق تو رو

بیا بیا
بیا بیا پیشم
منه دیونه عاشقتر از همیشم
اره بیا بیا
بیا بیا پیشم
اگه نباشی تو دنیام تنها می شم


همه حواسم به تو
من نگاه خاصم به تو
شونه به شونه با توام
تا منه دیونه با توام
چه خوبه تو مال منی
تو همیشه تو فال منی
من و صدا کن با نگاه
پس بیا تو پیش من بیا

بیا بیا
بیا بیا پیشم
منه دیونه عاشقتر از همیشم
اره بیا بیا
بیا بیا پیشم
اگه نباشی تو ی دنیام تها می شم 
 

 Click here

 

دوریت
 


غصه نخور دل ساده ی من
نمیذارم دیگه بازیچه شی
تویی که همیشه با دلمی
تنهاش گذاشتی به قیمت چی؟
میدونی از تو نمیشه گذشت
تو لحظه لحظه ی بی کسی هام
جز تو کی پناه قلب منه
تنهام نذار با دلواپسی هام

دوریت این خونه رو ویرونه تر کرد
تنهام نذار منو دیووونه برگرد
چطور دلت میاد یادم نباشی
بی من کی قدرتو میدونه برگرد
باورم کن که به یاد توئم
هر کجا باشی تو قلب منی
از توی تموم خاطره هام
چه جوری تونستی دل بکنی؟
بی تو برام یه دنیا قفسه
پیشم که باشی همینا بسه
زنده ام با عطر نفسات
جز تو کی رفیق و هم نفسه؟

دوریت این خونه رو ویرونه تر کرد
تنهام نذار منو دیووونه برگرد
چطور دلت میاد یادم نباشی
بی من کی قدرتو میدونه برگرد
 

 Click here

 

 می دونم
 


وقتی تو نیستی تنها می مونم
از همه ی دنیا دست می کشم
جای دوتا مون گریه می کنم
جای دوتامون نفس می کشم

این که اسمش زندگی نیست ، من بدون تو دیونه م
به هوای تو نشسته ام ولی می دونم
می دونم واسه من دیگه توی قلب تو جا نیست
می دونم دیگه هیچی شبیه گذشته ها نیست
تا وقتی که بی تو بارون توی کوچه ها میباره
می دونم تنهایی من و تنها نمیزاره


اخرش یه روز قلب تو دیگه
حتی اسممو از یاد می بره
پنجره ها رو وا می کنی تو
خاطره خامو باد می بره


این که اسمش زندگی نیست ، من بدون تو دیونه م
به هوای تو نشسته ام ولی می دونم
می دونم واسه من دیگه توی قلب تو جا نیست
می دونم دیگه هیچی شبیه گذشته ها نیست
تا وقتی که بی تو بارون توی کوچه ها میباره
می دونم تنهایی من و تنها نمیزاره

 

Click here  

    

با تو
 


عاشقونه باز منو صدا کن
بیا تو دلم آتیش به پا کن
می دونی که از تو سیر نمیشم
با تو باشم دیگه پیر نمیشم
عکس توئه تو قاب چشمای من
طرز نگات مونده تو رویای من
تویی واسم همیشگی میدونم
تا دنیا دنیاس واسه تو میخونم

با تو دارم هر لحظه عاشق میشم
دنیای من مال توئه بیا پیشم

من که میخوام عاشق بشم کی از تو بهتر
برای کی دیوونه شم کی از تو بهتر
تا وقتی که تو نبودی عاشق نبودم
به هیشکی غیر من نخند که من حسودم

با تو دارم هر لحظه عاشق میشم
دنیای من مال توئه بیا پیشم
 

 Click here

 

نه
 


هر چی که خاطره بود جلو چشات سوزوندم
نه اشک منو دیدی نه بغضتو خوندم
دیدی دو راهی میره سمت تباهی
تو هم با من نموندی تو رفیق نیمه راهی

نه نگو دوسم نداری نه نگو تنهام میذاری نه نگو که از یادت میرم
نه نگو که دیگه دیره نه بری قلبم میمیره نه نگو از عشق تو سیرم
نه بی تو اینجا چه دلگیرم

وقتی هر خاطره از تو شده دردم
یادمه رفتی که سمتت برنگردم
من مغرورو ببین که طعنه خوردم
من مغرورو ببین که گریه کردم

نه نگو دوسم نداری نه نگو تنهام میذاری نه نگو که از یادت میرم
نه نگو که دیگه دیره نه بری قلبم میمیره نه نگو از عشق تو سیرم
نه بی تو اینجا چه دلگیرم


من به شیشه ی اتاقت خیره میشم سنگ میشم
هر شب این موقع که میشه بدجوری دلتنگ میشم
هنوزم یه رودم اما برنمی گردم به دریا
با خیالت خوب میشم تو رو حس میکنم اینجا

نه نگو دوسم نداری نه نگو تنهام میذاری نه نگو که از یادت میرم
نه نگو که دیگه دیره نه بری قلبم میمیره نه نگو از عشق تو سیرم
نه بی تو اینجا چه دلگیرم
 

 Click here

 

شورشیتو رو میخوام و تو قلب منی نه نمی تونی که دل بکنی
تو رو میخوام و نفس به نفس واسه تو پر میگیرم تو قفس
هی منو رد نکن نگو و بد نکن
من به تو میرسم راهمو سد نکن

نرو از دست تو خسته م و مست تو شورشی بر پا کن با چشات
نه نگو میرم و پیش تو گیرم و عین یه سایه میام پا به پات

دنیامو تو زیبا کن امشبو یه رویا کن
من چشامو می بندم تو با چشات غوغا کن
تا همیشه با من بمون این حسو از نگام بخون
تو رویای عشق منی دوست دارم اینو بدون

نرو از دست تو خسته م و مست تو شورشی بر پا کن با چشات
نه نگو میرم و پیش تو گیرم و عین یه سایه میام پا به پات
 

  Click here

 

بچه
 


تو به من احتیاج داری و
من خسته م از تو بفهم درکم کن
فکر نکن دست و پاتو می بندم
تو خودت مرد باش ترکم کن

دیگه این عشق نیست دیوونه
وقتی قلبت برام نمی لرزه
چشمتو رو به هر دومون وا کن
این یه عادت چقدر می ارزه

هی نگو با تو من عوض میشم
نگو میشه به عشق برگردم
جلوی کی دروغ می بافی
بچه من با تو زندگی کردم

هر دو تامون مثل یه کوه یخیم
همه چی بین ما دوتا سرده
به دلت شک نکن عزیز دلم
دیگه اون عشق بر نمی گرده
خودتم باورت نمیشه ولی
بی منم میشه قصه رو سر کرد
وقتی عادت کنی به تنهایی
خیلی چیزا رو میشه باور کرد

هی نگو با تو من عوض میشم
نگو میشه به عشق برگردم
جلوی کی دروغ می بافی
بچه من با تو زندگی کردم
 

 Click here

 

حس خوب


چه حس خوبیه که هستی
چه حس خوبیه که دارم
برای داشتن تو عشقم
دنیا رو زیر پا میذارم

یه لحظه چشماتو ببندو
ببین چه عاشقونه با تو
قطره قطره عاشق شدم
نگیر از من اون چشاتو


میخوام چشماتو آره همه دنیاتو
تا وقتی هستم من می مونم با تو
میخوام چشماتو آره همه دنیاتو
کاشکی ببینم بازم خنده هاتو


چه حس خوبیه که با تو
ماهو از آسمون بگیرم
نفس نفس منو صدا کن
تو نباشی بی تو میمیرم

تا ابد بمون تو کنارم
بمونی با تو موندگارم
بذار بارون بشم تو چشمات
تا که تو لحظه هات ببارم


میخوام چشماتو آره همه دنیاتو
تا وقتی هستم من می مونم با تو
میخوام چشماتو آره همه دنیاتو
کاشکی ببینم بازم خنده هاتو
 

  

 

عذاب
 


عذابم بده بگو بدون تو من کیم
ببین منو فقط به یک عذاب از تو راضیم

هجوم عشقتو که رو به من کم نمی کنی
عذابم بده تو که خلاصم نمی کنی

قلبم کنار حست خوشه
این حس یه شب منو میکشه
بغض شبام از اینه
هر روز من همینه
اسمت ادامه من شده
مثل نفس کشیدن شده
این حس از تو گفتن
این بغض هر شب من

حس تو شبا می پیچه دور تنم
عطر تو تا کی تو اتاقم بزنم

مثل من با درد تو می سازه تنم
مثل تو هر شب پر خالی شدنم

قلبم کنارحست خوشه
این حس یه شب منو میکشه
بغض شبام از اینه
هر روز من همینه

اسمت ادامه من شده
مثل نفس کشیدن شده
این حس از تو گفتن
این بغض هر شب من
 

  

 

جای خالیت


عشق من بوی خوب عطر تو
زیر بارون چتر تو هنوزم تو خاطرمه

این روزا رامو گم میکنم وقتی که بی تو قدم می زنم
جای خالیتو که حس می کنم همه دنیا رو به هم می زنم

این روزا هر جا که پا میذارم با خودم تنهایی میشینم و
جای خالیتو که حس می کنم همه رو شکل تو می بینم و

عشق من بوی خوب عطر تو
زیر بارون چتر تو هنوزم تو خاطرمه

عشق من رفتن دلگیر تو
آخرین تصویر تو هنوزم تو خاطرمه

دوباره تو اتاقم همه ی عکساتو چیدم
برای با تو بودن ساعتو عقب کشیدم

تو هم یه بار دیگه بیا و دیوونگی کن
کنار خاطراتت بیا با من زندگی کن بیا دیوونگی کن

عشق من بوی خوب عطر تو
زیر بارون چتر تو هنوزم تو خاطرمه

عشق من رفتن دلگیر تو
آخرین تصویر تو هنوزم تو خاطرمه
 

  

 

یه زن
 


تو روشن می کنی خورشیدو هر روز
تو هر شب توی جلد ماه میری
بگیر دستامو محکم تا نیفتم
زمین میلرزه وقتی راه میری
دلم با خنده تو گرم میشه
تو روزایی که دنیا سرد باشه
تو رو حس میکنم میفهمم اینو
یه زن میتونه گاهی مرد باشه

نمی ترسم از اینکه پیر میشیم
از اینکه زندگی بی مکث میره
تموم ساعتا تسلیم میشن
کنار تو زمان برعکس میره

تو چشمات عکس یه دنیا میفته
تو اون چشمای ناز مثل شیشه
مراقب باش پلکاتو نبندی
حواسم با یه چشمک پرت میشه

تو روشن می کنی خورشیدو هر روز
تو هر شب توی جلد ماه میری
بگیر دستامو محکم تا نیفتم
زمین میلرزه وقتی ره میری
دلم با خنده تو گرم میشه
تو روزایی که دنیا سرد باشه
تو رو حس میکنم میفهمم اینو
یه زن میتونه گاهی مرد باشه
 

 

 کسب درآمد از اینترنت (کلیک کنید)  

  

 

 

 

کلمات کلیدی:برچسب ها: آلبوم جدید فرزاد فرزین, تکست متن شعر آلبوم شلیک فرزاد فرزین, جدید فرزاد فرزین, دانلود آلبوم جدید شلیک فرزاد فرزین, دانلود آلبوم جدید فرزاد فرزین, دانلود آلبوم شلیک از فرزاد فرزین, دانلود آلبوم شلیک فرزاد فرزین, دانلود آلبوم فرزاد فرزین شلیک, دانلود آلبوم های فرزاد فرزین, دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام بانو, دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام بچه, دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام بیا بیا, دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام جای خالی, دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام حس خوب, دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام دوریت, دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام شورشی, دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام عذاب, دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام میدونم, دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام نه, دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام یه زن, فرزاد فرزین شلیک دانلود متن آهنگ دوریت فرزاد فرزین متن آهنگهای زیبا دانلود بهترین متنهای آهنگها دانلود کنسرت فرزاد فرزین سایت هواداران فرزاد فرزین محل کنسرت فرزاد فرزین

نظرات 3 + ارسال نظر
نداتنها 15 اسفند 1390 ساعت 08:05 http://hesegharib77.blogfa.com

سلام حضور شما را در حس غریب خوش آمد میگویم با افتخار شمارا لینک نمودم شما هم لطف نمایید مرا با اسم حس غریب [نداتنها] لینک نمائید.

ghaffar 31 فروردین 1391 ساعت 02:43 http://ghaffar244623.blogfa.com

slm.damet garmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mer30

هدیه 9 مرداد 1391 ساعت 19:40

خیلی خوببببببب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد