فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

سرمربی جدید بارسلونا

  wWw.Fun4you.Ir  

  سرمربی جدید بارسلونا

ویلانووا سرمربی بارسلونا شد    خبرگزاری فارس: ویلانووا سرمربی بارسلونا شد


مسئولان بارسلونا دستیار گواردیولا را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند.
 
پس ازآنکه روز جمعه (امروز) گزارش های زیادی در مورد خروج مربی 41 ساله کاتالان‌ها از سوی رسانه‌های محلی و اروپایی انتشار یافت، در کنفرانس مطبوعاتی که در محل ورزشگاه نیوکمپ با حضور مسئولان و خبرنگاران انجام شد، «تیتو ویلانووا» به عنوان جانشین معرفی شد.

در این جلسه گواردیولا به عنوان سرمربی، ساندرو روسل، رئیس بارسا و آندونی زوبی زارتا، مدیر ورزشی کاتالان‌ها حضور داشتند که هریک برای دقایقی سخن گفتند.

پس از آنکه روسل از ویلانووا به عنوان مسئول فنی جدید تیم نام برد، زوبی زاره‌تا گفت: ما همیشه گفته ایم، هر وقت تیم اصلی ما به بازیکن نیاز داشته باشد، به مجموعه خود یعنی تیم ب نگاه می کنیم و از آن بازیکن می گیریم. حالا چرا این کار را در مورد مربی انجام ندهیم؟ برای این منظور ما «تیتو» را در اختیار داریم.

این اظهارات در حالی عنوان شد که در گزارش های چند ساعت گذشته اسامی همچون مارچلو بیلسا، ارنستو والورده، یواخیم لو، آرسن ونگر و ... به عنوان جانشین گواردیولا برده شدند.

*گواردیولا: 4 سال زیاد است

قبل از آنکه مدیر ورزشی بارسا در مورد مربی آینده حرف بزند، گواردیولا در مورد تصمیم‌اش حرف زد. او گفت: امیدوارم شما خبرنگاران متوجه باشید این تصمیم راحت از جانب من نبود اما مایلم علل اتخاذ چنین تصمیمی را اعلام کنم. واقعیت این است که من همیشه قرارداد‌های کوتاه مدت می‌خواستم. چهار سال تمام مسئولیت بارسا را در اختیار داشتم. در ماه اکتبر گذشته به اطلاع رئیس باشگاه و مدیر ورزشی رساندم دوران تاریخ مصرف من در اینجا به پایان رسیده است.


وی افزود: دلیل اصلی برای این تصمیم طول مدت همکاری بود. چون واقعا 4 سال تمام دوران زیادی است. من تمام توانم را گذاشتم تا چیزی باقی نماند. نیاز داشتم دوباره جانی تازه بگیرم.

گواردیولا عنوان کرد: تمایلات برای همکاری با من زیاد بود. نمی شد بدون دوران بازیابی بتوانم کار کنم یا این که به نوعی با تیم فاصله بگیرم. در این حالت کار کردن بسیار سخت بود. می دانم بهترین تیم دنیا را دارم ترک می کنم. از نتایجی که با تیم گرفتم خوشحالم. من از همه بازیکنان تشکر می کنم.

رئیس باشگاه بارسا نیز گفت: پپ گواردیولا نمی خواهد با ما به همکاری ادامه دهد و مربی بارسا در فصل آینده باشد. به عنوان رئیس بارسا از پپ بابت همه افتخاراتش که باعث شادی ما شد. همچنین تشکر از مردی که مدلی از فوتبال را به تیم آورد که دیگر جای هیچ سئوالی باقی نگذاشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد