فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

" افسانه پاکرو " بازیگر زن ایرانی که نمازش را همیشه اول وقت می خواند

wWw.Fun4you.Ir
" افسانه پاکرو " بازیگر زن ایرانی که نمازش را همیشه اول وقت می خواند
متولد 1362 در تهران با مدرک لیسانس نقاشی
     
http://s4.picofile.com/file/7933341177/Afsaneh_Pakrou_2.jpg
     
افسانه پاکرو متولد 11 اردیبهشت 1362 در تهران است، یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد، مجرد است، آرام و کم حرف است، عاشق بازیگری است و از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد….
         
بعد از گرفتن فوق دیپلم و گذراندن یک دوره کلاسهای استاد سمندریان برای بازی در فیلم محکومین بهشت در سال 83 انتخاب شد و بعد از آن برای بازی در سریال رسم عاشقی دعوت شد و شهرت خود را در این سریال به دست آورد، از جمله فعالیتهای هنری اش عبارتند از: محکومین بهشت، پیدا و پنهان، رسم عاشقی، رویای خیس، محاکمه ،زندگی شیرین، شیر و عسل و…
    
oOoOo بقیه توضیحات و عکسها در ادامه مطلب oOoOo
          
افسانه پاکرو بازیگر جوان و محبوب سینما و تلوزیون ایران می گوید: من همواره سعی کرده ام نمازم را اول وقت بخوانم چراکه نماز اول وقت آرامش خاصی را به من می دهد و بعد از آن متوجه شده ام که تمرکز بهتری نیز در کارهایم دارم، از این رو توصیه می کنم که برای آرامش و عبادت با خدا نماز را اول وقت بخوانیم.
    
وی همچنین در خصوص بازی در سریال های ویژه ماه رمضان با توجه به بازی در سریال در مسیر زاینده رود که متناسب با ماه رمضان بود گفت: من خیلی دوست دارم که سریال با حال و هوای ماه رمضان متناسب باشد اما در مسیر زاینده رود کمی متفاوت بود، اگر سال های آینده سریالی که متناسب با ماه مبارک رمضان ساخته شود و به من پیشنهاد بدهند حتما بازی خواهم کرد.
عکس افسانه پاکرو - عکس های جدید افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

عکس افسانه پاکرو - عکس های جدید افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

عکس افسانه پاکرو - عکس های جدید افسانه پاکرو

بیوگرافی افسانه پاکرو

عکس افسانه پاکرو - عکس های جدید افسانه پاکرو
    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد