فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

دانلود آهنگ جدید " علیشمس و مهدی جهانی " بنام " فوق العاده " + متن

wWw.Fun4you.Ir

دانلود آهنگ جدید " علیشمس و مهدی جهانی " بنام " فوق العاده "

بهمراه متن آهنگ فوق العاده از علیشمس و مهدی جهانی

     

http://s6.picofile.com/file/8237536234/Alishmas_Ft_Mehdi_Jahani_Fogholadeh.jpg

    

oOoOo دانلود این آهنگ بسیار شنیدنی (با دو کیفیت) + متن آهنگ در ادامه مطلب oOoOo

      

دانلود آهنگ " علیشمس و مهدی جهانی " بنام " فوق العاده "


کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

کیفیت 128

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

-----------------------------------------------------------------------

متن ترانه فوق العاده از علیشمس و مهدی جهانی

    

وقتی که بشی از خواب بیدار
کنارم یه روز خوب همرات میاد
حرفا زیاد حسودی میکنن اطرافیان
ولی من نمیذارم اشکات بیان پایین از چشات
کسی و نمیذارم جات بیاد کسی و نمیذارم جات بیاد
همیشگیمی تو زندگیمی
تو اوج دیوونگی و دلبستگیمی
تو آسمونی تو مهربونی
قلب منو هرجا میری میکشونی
با تو که هستم، چیزی نمیخوام
واسم بسه همین که با تو راه میام
من دل سپردم به تو غصه تو خوردم
رفتی و دیدی من تورو از یاد نبردم
فوق العادم با تو ول نکن دستاتو
توو دل من کسی نمیگیره جاتو
فوق العادم با تو ول نکن دستاتو
توو دل من کسی نمیگیره جاتو
چشامو میبندم دوباره تورو یادم میاد
که داری میخندی و میگم دوست دارم زیاد
تو فوق العاده بودی واسه من آره بعد تو
هیچ آدمی سر رو بالشتم نمیذاره
از وقتی رفتی دیگه بوی عطرت رو تخت نی و
من حالم بدتر از قبله دنیا داره میشه تخریب
دل من تنگ میشه وقتی که هستی
حتی برات اگه یه وقتی
اشکات درآد میشم زخمی چرا رفتی
عاشق تو شدم شدی تو مثل خودم
خوشبختیم مال تو میمیرم دور از تو باشم
عاشق تو شدم شدی تو مثل خودم
خوشبختیم مال تو میمیرم دور از تو باشم
فوق العادم با تو ول نکن دستاتو
توو دل من کسی نمیگیره جاتو
فوق العادم با تو ول نکن دستاتو
توو دل من کسی نمیگیره جاتو




 Alishmas Download New Song Fogholadeh آهنگ جدید علیشمس ترانه ترانه فوق العاده از اردلان طعمه جدیدترین آهنگ علیشمس دانلود آهنپ رپ دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی بنام فوق العاده دانلود آهنگ فوق العاده دانلود رایگان آهنگ علیشمس دانلود موزیک با لینک مستقیم علیشمس فوق العاده کیفیت اورجینال مهدی جهانی وقتی که بشی از خواب بیدار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد