فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

دانلود آهنگ جدید " کاوه آفاق " به نام " دل " + متن

دانلود آهنگ جدید " دل " از " کاوه آفاق "

بهمراه متن آهنگ دل از کاوه آفاق

    

http://s6.picofile.com/file/8241569950/Kaveh_Afagh_Del.jpg

    

oOoOo دانلود این آهنگ شنیدنی (با دو کیفیت) + متن آهنگ در ادامه مطلب oOoOo
         

دانلود آهنگ "  کاوه آفاق " به نام " دل "

  

کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

کیفیت 128

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

-----------------------------------------------------------------------

متن ترانه دل از کاوه آفاق

   

دل …
واژه ی همواره مشکل،
این دو حرف با من چه ها کرد،
این دل …
دل …
قصه ی کوتاه و کامل،
چه بلاها سرم آورد،
این دل …
دل …
واژه ی همواره مشکل،
این دو حرف با من چه ها کرد،
این دو حرف ساده‌ی دل …
من …
من دارم ویرونه می‌شم از درون …
خسته‌ام از این زمین و از زمون
خسته از اینهمه آدم‌های شووم …
دل …
واژه‌ی همواره مشکل،
این دو حرف با من چه ها کرد،
این دو حرف ساده ی دل …
دل …
این اسیر دور باطل،
چه بلاها سرم آورد،
بی ثمر بدون حاصل


 Danlod Ahange Jadid Del Kaveh Afagh آهنگ جدید کاوه آفاق آهنگ دل آهنگ دل کاوه آفاق ترانه دل دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ دل دانلود آهنگ کاوه آفاق به نام دل دانلود رایگان آهنگ کاوه آفاق بنام دل دانلود مستقیم موزیک دانلود موزیک با لینک مستقیم دل کاوه آفاق متن ترانه دل از کاوه آفاق.Download New Music, Download New Music Kaveh Afagh, Download New Music Kaveh Afagh Del, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ دل, دانلود آهنگ دل از کاوه آفاق, دانلود آهنگ دل با صدای کاوه آفاق, دانلود آهنگ راک, دانلود آهنگ کاوه آفاق, دانلود آهنگ کاوه آفاق دل
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد