فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

دانلود آهنگ جدید " محمد اصفهانی " به نام " آشوب " + متن

دانلود آهنگ جدید " آشوب " از " محمد اصفهانی "

بهمراه متن آهنگ آشوب از محمد اصفهانی

ترانه سرا: علیرضا آذر / میکس و مسترینگ: محمد فلاحی

تنظیم: فرزاد ماهان / آهنگساز: میلاد بابایی

       

http://s6.picofile.com/file/8238791718/Mohammad_Esfahani_Ashoob.jpg

            

oOoOo دانلود این آهنگ شنیدنی (با دو کیفیت) + متن آهنگ در ادامه مطلب oOoOo

      

دانلود آهنگ " محمد اصفهانی " به نام " آشوب "

کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

کیفیت 128

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

-----------------------------------------------------------------------

متن ترانه  آشوب از محمد اصفهانی

   

خیلی وقتا تو دلم آشوبه
خیلی وقته من همش غمگینم
توی این شبا هوا سنگینه
تا خوده بح خواب بد می بینم
چرخ زندگی به کام ما نگشت
هر دومون غم زده یه ماتمیم
ما جوونی همو سوزوندیم
ما یه عمره بدهکار همیم
من از این سر تو از اون سر زمان
خاطرات کهنه رو ورق زدیم
هفته ها پشت سر هم اومدن
ولی یه قدم به سمت هم نیومدیم
تو تظاهر غرور صخره و من
حکایت جهان شیشه ای
من به فکر رقص نورو آیینه ام
تو به فکر ضربه همیشه ای
من از این سر تو از اون سر
هردومون نگران یک ریشه ایم
هفته ها پست سر هم اومدنو
ما درگیر زخمای همیشه ایم
من از این سر تو از اون سر زمان
خاطرات کهنه رو ورق زدیم
هفته ها پشت سر هم اومدن
ولی یه قدم به سمت هم نیومدیم





 Ashoob Download New Music Mohammad Esfahani آشوب آهنگ آشوب محمد اصفهانی آهنگ جدید محمد اصفهانی ترانه آشوب از محمد اصفهانی جدیدترین آهنگ محمد اصفهانی دانلود آهنگ آشوب دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محمد اصفهانی به نام آشوب دانلود رایگان آهنگ محمد اصفهانی بنام آشوب دانلود موزیک با لینک مستقیم کیفیت 320 کیفیت اورجینال محمد اصفهانی محمد اصفهانی آشوب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد