فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

شعر پرسپولیس


پرسپولیسی ام
روزگارم سرخ است
تکه قلبی دارم آن هم سرخ است
تیمی دارم بهتر از استقلال
خونی بهتر از آب روان
من هوادارم
قبله ام یک گل سرخ
جا نمازم یک عشق سرخ
همه ذرات وجودم متبلور شده از سرخی
پرسپولیس تیمی نیست که به آسانی از یاد من وتو برود
پرسپولیس مجذور عشق است
پرسپولیس رنگ سرخیست به توان بی نهایت
پرسپولیس هندسه فریاد سرخ است
هرکجا هستم و باشم پرسپولیس مال من است
چه اهمیت دارد
گاه اگر میبازد مهم عشقیست که در قلب من وتو جاریست
من نمیدانم که چرا می گویند:آب آبیست یا که دریا آبیست
و چرا در دل ما طوفان سرخی جاریست
لاله سرخ چه کم از آبی آسمان دارد؟
چشمها را باید شست جور دیگر باید دید
و نپرسیم چرا خون سرخ است؟
بو کنیم گلهای سرخ را
و نپرسیم چرا قلب حقیقت سرخ است؟
کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ
کار ما شاید این است
که در افسون گل سرخ شناور باشیم
آسمان را سرخ کنیم
و وقت غروب دوباره متولد شویم
کار ما شاید این است
که میان گل سرخ و لاله قرمز
فریاد زنیم
من هوادارم
عشقم سرخ است


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد