فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

اس ام اس عاشقانه

عشق کلید شهر قلب است، به شرط آن که قفل دلت هرز نباشد که با هر کلیدی باز شود.

*******

می گن شیشه عمر آدما اگه خیس بشه عمرشون کم می شه! می دونستی چشات شیشه عمر منه؟

*******

بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم، بعد یک اس ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات!

*******

تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت هست.

*******

وفادار تو بودم تا نفس بود
دریغا همنشینت خار و خس بود
دلم را بازگردان
همین جان سوختن بس بود بس بود

*******

توی دنیا دو تا نابینا می‌شناسم
یکی تو که هیچ موقع عشقم رو ندیدی
یکی من که کسی رو جز تو ندیدم

*******

اگر سلام جان داشت آنرا با عطر شقایقهای وحشی آغشته میکردم و با تمبر بوسه به بال کبوترهای مهاجر می بستم و برای تو یگانه امیدم می فرستادم.

*******

نگاهم یاد باران کرده امشب
مرا سر در گریبان کرده امشب
غم و فریاد من از این وان نیست
دلم یاد رفیقان کرده امشب

*******

پلکهای مرطوب مرا باور کن
این باران نیست که میبارد
صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون می ریزند

*******

چقدر این روزها چاق شدی
می دونی از کجا فهمیدم!
چون هر روز جای بیشتری در دلم باز می کنی

*******

روزگاریست در این کوچه گرفتار توام
باخبر باش که در حسرت دیدار توام
گفته بودی که طبیب دل هر بیماری
پس طبیب دل من باش که بیمار توام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد