فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

اس ام اس عاشقانه

اگر باد بودم می وزیدم، اگر ابر بودم می باریدم، اگر مهر بودم می تابیدم، اگر خدا بودم می آفریدم تا بدانی دوستت دارم ....

 اگر ابر بودی به انتظار اشکت می نشستم، اگر مهر بودی در پرتو ات خود را گرم می کردم، اگر باد بودی چون برگ خزان خود را بدستت می سپردم، اگر خدا بودی به تو ایمان می آوردم تا بدانی دوستت دارم...

 اگر هیچ بودی از تو ابر سپیدی می ساختم، از تو خورشید با شکوهی بوجود می آوردم، تو را نسیم ملایمی می کردم از تو خدایی بزرگ خلق می کردم تا بدانی  دوستت دارم... 

 

تمام امید یک آسیابان به وزش باده وگرنه از کار می افته یادت باشه قلب من آسیابه و نفسای تو همون باده

.............................................

نامت را بر دستام مینویسم تا در وقت دعا اولین دعایم سعادت تو باشد

.............................................

به تو می اندیشم       تو بمان با من تنها تو بمان   ای سراپا همه خوبی تک و  تنها تو بمان      پاسخ چلچله ها را تو بگو     قصه ابر و هوا را تو بخوان   تو بمان با من تنها تو بمان      به تو می اندیشم

............................................

اگه یه روز اومدی سر مزارم دیدی به احترامت بلند نشدم اینو بدون که خاک پات شدم

...........................................

در فراقت میشوم هر دم به دردی مبتلا . کاش میمردم نمیگشتم دمی از تو جدا

...........................................

 

میشه پروانه بود و رو هر گلی نشت اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست

............................................

آرا مش آنست که بدانی در هر قدم دست تو در دست خداست    لحظه هایت آرام

.............................................

پروانه پر مزن اندر حریم یا ر من ترسم صدای پرپرت از خواب بیدارش کند

.............................................

گر مرا سوزی به خاکستر به دریاها دهی در خروش موجها گویم که دریایم تویی

...........................................

نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست گوش کن    نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست

..........................................

هر گاه از غروب عاطفه های مردم خسته شدی قلب مرا یاد کن که همیشه به یادتم

..........................................

شانه کمتر زن   ترسم بشکند تار مویت   تار موی توست اما رشته ی جان من است

............................................

در حقیقت باختم    اما فراموشم مکن

...............................................

گاهی برای بیشتر ماندن باید رفت و برای بیشتر دوست داشتن باید از هم دور ماند

..............................................

مرا در افق چشمانت جای بده   نگذار در حسرت دوریت به فراموشی سپرده شوم

.............................................

در حسرت دیدار تو آواره ترینم

..............................................

اگر قصر شاهی تو واسه من جایی نداره کلبه خاکی قلبم قابل تورو نداره

...............................................

دوستت دارم و دانم که تویی دشمن جانم   از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم

..............................................

کاش ازاین فاصله حس می کردی لحظه هایم همه از غیبت تو دلگیرند

............................................

محبت را  از درخت بیاموز که سایه از سر هیزم شکن هم بر نمیدارد

.............................................

اینجا رادیو دل است صدای مرا از عمق قلبم میشنوی این یک sms نیست یک احساس پاک است که میگه :بیادتم

..............................................

آسمان هر کس به اندازه معرفت اوست بی شک آسمان تو بی انتهاست

..............................................

بلبل نیستم که بر هر شاخه غوغا کنم شمع هستم میسوزم و جان فدایت میکنم

.............................................

مینویسم بر غبار پنجره : زندگی مال منه !! چون عزیزی مثل تو یاد منه

.............................................

قسم به تین و عنکبوت به مرغ باغ ملکوت . از ته دل برات بگم . دنیا فدای تار موت

..............................................

با بزرگترین عشق در کوتاهترین جمله روی لطیف ترین گل می نویسم : بیادتم

..............................................  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد