فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

اس ام اس تنهایی جدید

افلاطون میگه: هر وقت نتونستى کسى رو فراموش کنى؛ یعنى هنوز در خاطر او هستى!

___________________

قلبم را عصب کشى کردم دیگه نه از سردى نگاهى میلرزد و نه از گرمى آغوشى میتپد

___________________

کاش بودی تا دلم تنها نبود کاش بودی تا فقط باور کنی بی تو هرگز زندگی زیبا نبود

ای معنی انتظار یک لحظه بایست
دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست؟
برگرد نگاهم کن و یک جمله بگو
تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست؟


___________________

خوابیده بودم کابوس میدیدم ؛ از خواب بلند شدم تا به آغوشت پناه ببرم…
افسوس…
یادم رفته بود که از نبودنت به خواب پناه برده بودم

___________________

چه مى شد اولین روز جدایى ، برایم تا قیامت شب نمى شد وجود پاک و سرشار از امیدت ، گرفتار سکوت و شب نمى شد

___________________

من حسرت دیدار تو دارم به که گویم / از بهر تو من ابر بهارم به که گویم
غیر از تو کسى را به خدا دوست ندارم / از نرگس چشم تو خمارم به که گویم

___________________

مرا هر جور خواهى در به در کن جفایت را از این هم بیشترکن بزن با عشق خود آتش به جانم ولى آتش نشانى را خبر کن

___________________

هیچ دانی که دراین خلوت بیرنگ سکوت اگر از تو یادی نکنم میمیرم…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد