فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

اس ام اس عاشقانه جدید

 

 

 

عشق یعنی جسم و جانم مال تو / عشق یعنی پرسش از احوال تو / عشق یعنی از خودم من خسته ام / عشق من ، به تو دل بسته ام
.
.
.
گاه نمیدانم چه پیامی را بهانه کنم تا از حال آنکه روحم با اوست آگاه شوم ، این بار که دلتنگی را بهانه کردم ،فردا را چه کنم ؟
.

fun4u90.blogsky.com
.
دل ، این واژه ی بی نقطه گاهی به وسعت یک دریا برایت دلتنگی میکند !
.
.

.
عزیزتر از جانم ، آسمان باش تا عمری برای دیدنت سر به هوا باشم
.
.
.
بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است ، همچو شهری که به روی گسل زلزله هاست
.
.
.
نیمکت با هم بودنمان تنهاست ، من دل نشستن ندارم ، تو دلیل نشستن باش !
.
.
.
زلال که باشی سنگهای کف رودخانه ات را می بینند ، بر می دارند و نشانه می روند درست به سوی خودت
.
 fun4u90.blogsky.com

.
.
من صبورم اما … ، بی دلیل از قفس کهنه ی شب میترسم ، بی دلیل از همه ی تیرگی تلخ غروب و چراغی که تو را از شب متروک دلم دور کند ، میترسم
.
.
.
میخواهمت چنانکه شب خواب را / می جویمت چنانکه لب تشنه آب را / حتی اگر نباشی می آفرینمت / چنانکه التهاب بیابان سراب را
.
.
.
دلتنگم ، مثل مادری بی سوادی که دلش هوای بچه اش را کرده ولی بلد نیست شماره اش رو بگیره 

 

بقیه در ادامه مطلب

 

 

 

در حنجره‌ام شور صدا نیست رفیق / یک لحظه دلم ز غم جدا نیست
رفیق بگذار که قصه را به پایان ببرم / آخر غم من یکی دو تا نیست رفیق

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند

می گویند حساسیت فصلی است

آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خاک پایت بوسه گاهم بود و بس / بر سر راهت نگاهم بود و بس
ای نگاهت تکیه گاه خستگی / عشق تو تنها گناهم بود و بس

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بگذار بگویند خسیسم
من دوستت دارم هایم را الکی خرج نمیکنم جز برای مهربانی خودت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باران همیشه می بارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند.
نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن

* * * * * * * * * * *  fun4u90.blogsky.com* * * * * * * * * * * *

هرقدر رفاقت بکنم می ارزی / اظهار صداقت بکنم می ارزی
آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست / صدبار که یادت بکنم می ارزی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم :
تا گل من هست زندگی باید کرد . . . !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با تو بر مرغان دریایی امیرم / بی تو در زندان تنهایی اسیرم
با تو در کاخ وفا ارباب عشقم / بی تو در کوه جفا سنگی حقیرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه سخت است ، تشیع عشق بر روی شانه های فراموشی و دل سپردن به قبرستان جدایی
وقتی میدانی پنج شنبه ای نیست ، تا رهگذری ، بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلتنگی فقط یک اسم مستعار است
برای تمام حس هایی که اسمشان را نمی دانیم
و هر کدامشان برای خود یک دلتنگی اند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خسته ام فردا نگاهت را برایم پست کن / یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن
گوشم از آواز غمگین سکوت شب پراست / لطفا آن لحن صدایت را برایم پست کن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پشت آن پنجره ی رو به افق ، پشت دروازه ی تردید و خیال
لا به لای تن عریانی بید ، من در اندیشه ی آنم که تو را ، وقت دلتنگی خود دارم و بس

* * * * * * * * * * * *  fun4u90.blogsky.com* * * * * * * * * * *

دیدگانت را نبند ، نگاهت را ندزد ، تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم
از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود


نظرات 4 + ارسال نظر
من و خودم 5 بهمن 1390 ساعت 08:51

بهترین وب لاگی هست که دنبالش میگشتم...عالیه...ممنون

saaed 5 بهمن 1390 ساعت 23:46 http://saaed220football.blogsky.com/

باسلام
من مدیر وبلاگ فوتبال ایران وجهان هستم
اگر مایل به لینک هستی من را به نام " فوتبال ایران وجهان " لینک کن و بهم خبر بده با چه نامی شما را لینک کنم
با تشکر سعید
http://saaed220football.blogsky.com/

آرام 6 بهمن 1390 ساعت 12:16 http://ghasam.blogsky.com

سلام خوبی؟؟

مرسی که به وبم سر زدی !!
خیلی وبت باحاله !
لینکت کردم !

f... 6 بهمن 1390 ساعت 18:40 http://yekroozbadazoo.blogsky.com

salam baziyash kheyli khub bud...bsar dustam upam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد