فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

جملاتی از دکتر شریعتی...

 216178105177223241117618414229182112731585 سخنان کوتاه دکتر شریعتی | http://shariati.nimeharf.com

 

برایت دعا می‌ کنم که ای کاش خدا از تو بگیرد، هر آنچه که خدا را از تو بگیرد...  

 

کسی را که دوستش داریم دوستمان ندارد و کسی دوستمان دارد که دوستش نداریم این است دلیل تنهاییمان...   

 اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه‌ای را بالا ببری 

 

دل های بزرگ و احساس های بلند، عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند 

 

وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش سفید می ماند، ولی قلبش سیاه میشود.  

 

دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است 

 

وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است.وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است.دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم 

 

درد من حصار برکه نیست، درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد