فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

عاشقانه

 

معلم گفت:الف گفتم او

معلم گفت:ب گفتم با او

گفت: پ گفتم پیش او

گفت:ج خواستم بگم جدایی گفت نگو..

آرامش یعنی همیشه ته  دلت مطمئن باشی 

توی سینه ی کسی که دوستش داری

 یه خونه گرم داری.. 

وقتی که من عاشقش بودم اون پیشم نبود.

حالا که اون عاشقم شده من دیگه نیستم.

حالا فهمیدم چرا اول قصه میگن یکی بود یکی نبود...

بد ترین جور دلتنگی اینه کنار اون باشی و بدونی

هیچ وقت بهش نمیرسی.

آموخته ام...تنها کسی که من را در زندگی شاد میکند

کسی است که به من می گوید:

""تو مرا شاد کردی.""

اگه 3 ثانیه به آخر عمرم باقی مونده باشه:

ثانیه اول نگات میکنم

ثانیه دومش صدات میکنم

ولی ثانیه سوم گریم میگیره چون نتونستم

بهت بگم دوستت دارم.

غروب شد....خورشید رفت ....افتابگردان دنبال خورشید می گشت ... ناگهان ستاره ای چشمک زد .. افتابگردان سرش را پایین انداخت اری گلها هرگز خیانت نمی کنند.

تو زندگیت دنبال کسی نباش که بتونی باهاش زندگی کنی... دنبال کسی باش که بدون اون نتونی زندگی کنی!

به من میگفت : آنقدر دوست دارم که اگر بگویی بمیر می میرم . . . . . . . باورم نمی شد . . . . فقط برای یک امتحان ساده به او گفتم بمیر . . . ! سالهاست که در تنهایی پژمرده ام کاش امتحانش نمی کردم.

هیچ وقت رازت رو به کسی نگو. وقتی خودت نمیتونی حفظش کنی چطور انتظار داری کسی دیگه‌ای برات راز نگهداره

بگذار خیال کنم "دوستم داری " و از این خیال شبها تا سپیدی روز با ستاره ها باشم.

نه نرو صبر کن.قرارمون این نبودبیا سکه بندازیم اگه شیر اومد یعنی مطمئن باش دوستت دارم اگر خط اومد شک نکن که دوستت دارم.صبر کن نرو بیا سکه بندازیم اگه دوستت نداشتم اونوقت برو.

انتظار سخت است، فراموش کردن هم سخت است. اما اینکه ندانی باید انتظار بکشی یا فراموش کنی از همه سخت تر است.

خیلی سخته که بغض داشته باشی اما نخوای کسی بفهمه ... خیلی سخته که عزیزترین کست ازت بخواد فراموشش کنی ... خیلی سخته که سالگرد آشنایی با عشقت رو بدون حضور خودش جشن بگیری ... خیلی سخته که روز تولدت همه بهت تبریک بگن جز اونی که دوستش داری.

شبی پرسیدمش با بیقراری به غیر از من کسی را دوست داری به چشمش اشک شد از شرم ساری میان گریه هایش گفت آری

میگن آدم برای رسیدن به عشقش باید از دنیا بگذره ، ولی .... که تمام دنیای منه چی جوری ازش بگذرم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد