فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

متن ترانه های علی عبدالمالکی

 fun4u90.blogsky.com

 

 متن ترانه های علی عبدالمالکی

 

   

متن آهنگ حقیقت

 حقیقت داره یا خوابه که دستات توی دستاشه

محاله اون نمی تونه مثل من عاشقت باشه

باهاش خوشبخت و آرومی
سرت رو شونه ی اونه

یه روزی مال من بودی ولی اینو نمی دونه

نمی دونه که دست تو
،
تو دستای منم بوده

بهش بگو که آغوشت یه وقت جای منم بوده

بگو چی بین ما بوده
سر عشقت چی آوردی

اونم حرفاتو باور کرد واسه اونم قسم خوردی

منو یادت میاد یا نه همون که عاشقش بودی

چقدر راحت یکی دیگه جامو پر کرد به این زودی
چقدر راحت یکی دیگه جامو پر کرد به این زودی

حقیقت داره یا خوابه 

 

 

(برای مشاهده ی متن آهنگهای حتی و یا حبیبی و چند روز به ادامه مطلب مراجعه نمایید) 

 

 

 

 

 

کسب درآمد از اینترنت (کلیک کنید)

 

متن آهنگ حتی 

 می دونم دوسم نداری دیگه پیشم نمی مونی

بذار تا بهت بگم که یه چیزایی نمی دونی

تو واسم عزیز جون بودی
،
توی رگهام مثل خون بودی

کاشکی با من مهربون بودی

کاشکی با من مهربون بودی

به یاد تو بودم حتی وقتی تو به یاد من نبودی

حتی وقتی دلمو شکوندی

حتی وقتی رفتی و نموندی

به یاد تو بودم حتی وقتی تو با غریبه نشستی

حتی وقتی تو نامه نوشتی عاشق یه کس دیگه ای هستی

اشک چشمامو ندیدی رفتی از من دل بریدی

من برای تو میمردم کاشکی غصمو می دیدی

تو واسم عزیز جون بودی
،
توی رگهام مثل خون بودی

کاشکی با من مهربون بودی

کاشکی با من مهربون بودی

به یاد تو بودم حتی وقتی تو به یاد من نبودی

حتی وقتی دلمو شکوندی

حتی وقتی رفتی و نموندی

به یاد تو بودم حتی وقتی تو با غریبه نشستی

حتی وقتی تو نامه نوشتی عاشق یه کس دیگه ای هستی 

 

 

 متن آهنگ یا حبیبی 

 
کم کم داری خودتو تو دلم جا می کنی

من می میرم وقتی منو نگاه می کنی

توی چشمای قشنگت یه چیزی داری

که منو دور از همه ی دنیا می کنی

از همون اول که دیدمت دل به تو دادم

مطمئن باش که هیچ وقت نمیری از یادم

عاشقت می مونم و من ازت می خوام

که خیانت نکنی به این دل سادم
یٰــا حَـــبـیـبـی عـــمْـری بـحــبـکـــ أنٰــا

یٰــا حـیـاتـی روحــی بـحـبـکـــ أنٰــا

دیگه دیگه برگرد نفس من

دیگه دیگه برگرد همه کس من
یٰــا
حَـــبـیـبـی عـــمْـری بـحــبـکـــ أنٰــا

یٰــا حـیـاتـی روحــی بـحـبـکـــ أنٰــا
دیگه دیگه برگرد نفس من

دیگه دیگه برگرد همه کس من 

 

 

 متن آهنگ چند روز 


چند روزه به جای من اون میشه فدای تو

می میره برای تو خیرس تو چشای تو

من میرم ولی بدون می مونم به پای تو می سوزم

چند روزه که نیستی و موندم تو هوای تو

مونده روی قلب من زخم رد پای تو

می میرم بدون تو قربون چشای تو می سوزم

تو مثل دنیا بودی آخه واسه من

نرو نذار بمیرم دلمو نشکن

دیگه جون ندارم می خوام بمیرم

چرا پیش تو اینجوری حقیرم

تو خوشی کنارش اینو می دونم

تا نفس دارم برای تو می خونم بی قرارم

من و تو دوست نداریم مثل قدیما

یکی قسمتشه بمیره تنها

برو منتظره دیوونم اینجا

برو حقمه همینه کار دنیا

تو باید بری دیگه اینو می دونم

نگاه کن ببین دوباره نیمه جونم بی قرارم
  

 

 

کسب درآمد از اینترنت (کلیک کنید)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

کلمات کلیدی:علی عبدالمالکی+متن آهنگهای علی عبدالمالکی+آهنگ جدید علی عبدالمالکی+آلبوم جدیدعلی عبدالمالکی+متن ترانه های خواننده ها+دانلود آهنگ جدید علی عبدامالکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد