فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

متن ترانه های علی عبدالمالکی (سری جدید)

 fun4u90.blogsky.com

 

متن ترانه های علی عبدالمالکی (سری جدید) 

 

 متن آهنگ دست اونو نگیر

دارم یه مردو می بینم تویی پیشش نشستی

اون ماشینی که گل زدن تویی که توش نشستی

خودم دیدم دیدی منو چرا چشاتو بستی

من اشتباه نمی کنم مطمئنم تو هستی

شاید دارم خواب می بینم دستات تو دست اونه

من به کی دل بسته بودم لعنت به این زمونه

دست اونو نگیر اون دوست نداره

تا سیر بشه ازت میره تنهات میذاره

پیش خودت نگفتی که من یه وقت بمیرم

حق دل سادمو از کی باید بگیرم

اون مرد زندگی نیست واسه هوس می خوادت

اون لحظه ای که می خوایش نمی رسه به دادت

دست اونو نگیر اون دوست نداره

تا سیر بشه ازت میره تنهات میذاره
  

 

 (برای مشاهده ی متن آهنگهای زبونم لال و نشون به این نشونی و حیا کن و حرف نزن به ادامه مطلب مراجعه نمایید)

 

کسب درآمد از اینترنت (کلیک کنید)

 

 

 

 

متن آهنگ زبونم لال 

 زبونم لال نکنه عاشق شدی

چی شده باز داری بد تا میکنی

بگو چی شده عزیزم که داری

پیش عالم منو رسوا میکنی

چرا چشمات دیگه حرفی نداره

که توی چشمای من ذل بزنه

زبونم لال نکنه حقیقته

عشق من می خواد ازم دل بکنه

زبونم لال نکنه یکی داره

جای من رو توی قلبت می گیره

نگو نه تو خوب می دونی عزیزم

نباشی از غصه عشقت میمیره

لااقل بگو چرا می خوای بری

به خدا هرچی بگی میشم همون

هرچی می خوای بگو عشق من

فقط به همون خدا نگو پیشم نمون 

 

 


متن آهنگ نشون به این نشونی

یه لحظه عاشقت میشم دوباره

فقط برای اینکه اشک بریزم

فقط برای اینکه یادم نره

یه روزی عاشقت بودم عزیزم

یه لحظه عکستو بغل میکنم

بارونو حس می کنم از پنجره

اشکامو پاک می کنم از دفترم

فقط برای اینکه یادم بره

فقط برای اینکه یادم بره

فقط برای اینکه یادم بره

یه روزی عاشقم بودی گفته بودی می مونی

چوبشو می خوری یه روز نشون به این نشونی

نشون به این نشونی 

 

 


 متن آهنگ حیا کن

دستاتو تو دستای اون دیدم

هرچی که گفتیدو من شنیدم

کاشکی که اون نامرد ازم سر بود

کاشکی یه چیزش ازم بهتر بود

دستات تو دستاش

بمیری ای کاش

چشمات تو چشماش

بمیری ای کاش

حیا کن،حیا کن،دستاتو از دستای اون رها کن

حیا کن،حیا کن،اگه می تونی توی چشام نگاه کن

  

 

 متن آهنگ حرف نزن 
 

با من از عشقت حرف نزن نزن نزن

ابرای غم رو پس نزن نزن نزن

به قلب خستم دست نزن نزن نزن وای نزن

اخماتو وا کن اخم به چهرت نمیاد
 

گریه رو بس کن گریه به چشمات نمیاد

دروغه حرفات زندگیمو دادی به باد

تو قلب من نشستی قلب منو شکستی

تویی که راستی راستی گفتی منو می خواستی

   

کسب درآمد از اینترنت (کلیک کنید) 

 

 

 

 

 

  

  

 

 

کلمات کلیدی:علی عبدالمالکی+متن آهنگهای علی عبدالمالکی+آهنگ جدید علی عبدالمالکی+آلبوم جدیدعلی عبدالمالکی+متن ترانه های خواننده ها+دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی

نظرات 2 + ارسال نظر
ترنم 18 بهمن 1390 ساعت 09:02 http://taranom2013.blogfa.com/

سلام

وب خیلی خوبی دارید ممنون که بهم سر زدید با افتخار لینک شدید

فرزانه 18 بهمن 1390 ساعت 17:51 http://rozhayepaeizi.blogfa.com/


[گل][گل]…rozhayepaeizi.blogfa.com..[گل][گل]
[گل][گل][گل][لبخند][لبخند][لبخند][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][لبخند][لبخند][لبخند][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][لبخند][لبخند][لبخند][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][لبخند][لبخند][لبخند][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][لبخند][لبخند][لبخند][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][لبخند][لبخند][لبخند][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][لبخند][لبخند][لبخند][گل][گل][گل]
★❤ فرزانه ❤★

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد