فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

اس ام اس عاشقانه جدید

   

 

دلم بی لبت نای ماندن ندارد / لبم بی دلت جای خواندن ندارد /

بی لب و بی دل ، توان بود ولی / سرم بی تبت پای ماندن ندارد .
 
***** fun4u90.blogsky.com **** 
&&&&&
***** fun4u90.blogsky.com **** 


کسی چه میداند که امروز چند بار فرو ریختم ، از دیدن کسی که

تنها لباسش شبیه تو بود .
 
***** fun4u90.blogsky.com **** 
&&&&&
***** fun4u90.blogsky.com **** 

با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم ، میبینم سر جاتی !
 
***** fun4u90.blogsky.com **** 
&&&&&
***** fun4u90.blogsky.com **** 

در شادی من شریک باش ای ساعت / در فکر لباس شیک باش ای ساعت /

تعجیل بکن ، دلم برایش تنگ است / کم عاشق تیک و تاک باش ای ساعت .
 
***** fun4u90.blogsky.com **** 
&&&&&
***** fun4u90.blogsky.com **** 

 

 

||| برای مشاهده بقیه sms ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید |||  

 

    کسب درآمد از اینترنت (کلیک کنید) 

  

 
***** fun4u90.blogsky.com **** 
&&&&&
***** fun4u90.blogsky.com **** 

عجب خیاط ماهری است دنیا ، که دل هیچکس را برای ما تنگ ندوخت !
 


***** fun4u90.blogsky.com ****  

&&&&&
***** fun4u90.blogsky.com **** 

رشته ی محبت را باید به ضریح دلی بست که خیال کوچ کردن نداشته باشد .
 
***** fun4u90.blogsky.com **** 
&&&&&
***** fun4u90.blogsky.com **** 

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم ، سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو ، شد فقط من !
 
***** fun4u90.blogsky.com **** 
&&&&&
***** fun4u90.blogsky.com **** 

من و دل همنفسیم با نفس خیال تو / نفسم ، همنفسم ، هر نفسم فدای تو .
 

***** fun4u90.blogsky.com **** 
&&&&&
***** fun4u90.blogsky.com **** 

خداوندا ، جای سوره ای به نام "عشق" در قرآن تو خالیست ، که اینگونه آغاز شود : و قسم به روزی که دلت را میشکنند و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت .
 
***** fun4u90.blogsky.com **** 
&&&&&
***** fun4u90.blogsky.com **** 

یارم از بهر فراقت به کجا سر بزنم / شوق دیدار تو دارم ، به کجا پر بزنم ؟

***** fun4u90.blogsky.com **** 
&&&&&
***** fun4u90.blogsky.com **** 

گوش دادن یک هنر است. به‌جای نالیدن، گوش دادن را یاد بگیرید.گاهی عشق به آرامی درمی‌زند و شما نمی‌شنوید...

***** fun4u90.blogsky.com **** 
&&&&&
***** fun4u90.blogsky.com **** 

حباب ها همیشه قربانی هوای درونشان میشند  . . .

***** fun4u90.blogsky.com **** 
&&&&&
***** fun4u90.blogsky.com **** 

از هر چه میترسیدم سرم آمد.
کاش تو هم ترسناک بودی …

***** fun4u90.blogsky.com **** 
&&&&&
***** fun4u90.blogsky.com **** 

بی همگان بسر شود
بی تو اصن بحثشو نکن!

***** fun4u90.blogsky.com **** 
&&&&&
***** fun4u90.blogsky.com **** 

اگه سلطنت بلد نباشم سلطنت نمیکنم، اگه زندگی بلد نباشم زندگی نمیکم، اما اگه دوست داشتن رو بلد نباشم به خاطرِ تو یاد میگیرم !

***** fun4u90.blogsky.com **** 
&&&&&
***** fun4u90.blogsky.com **** 

تو برایم همان کسی هستی که به قول نیما: یادت، روشنم میدارد …

***** fun4u90.blogsky.com **** 
&&&&& 

***** fun4u90.blogsky.com ****   

 

   fun4u90.blogsky.com  


   کسب درآمد از اینترنت  (کلیک کنید) 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد