فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

اس ام اس عاشقانه سری جدید

 fun4u90.blogsky.com

 

  اس ام اس عاشقانه سری جدید

 

 

 

بگم سلام دل میگیره ، بگم علیک دل میمیره ، فقط میگم دوست دارم ، اینجور دل آروم میگیره

***** fun4u90.blogsky.com ****  


عشق رو نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد ولی میشه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد.

***** fun4u90.blogsky.com ****  


قلب من به قلب تو خورده گره/نکنه ناز کنی .باز کنی این 2 گره

***** fun4u90.blogsky.com ****  


حال من خیلی عجیبه دوست دارم پیشم بشینی
من نگاهت کنم و تو تو چشام عشقو ببینی
اولش گفتم یه حسه یا یه احترام ساده
اما بعد دیدم که عشقه آخه اندازش زیاده...

***** fun4u90.blogsky.com ****  


زندگی عشق است عشق افسانه نیست آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست عشق آن نیست که کنارش باشی عشق آنست که به یادش باشی...

***** fun4u90.blogsky.com ****  


یه دنیا فدای هر چی دل مهربونه، یه دل فدای اونی که این SMS رو می خونه...

***** fun4u90.blogsky.com ****  


؛:؛: برای مشاهده بقیه این smsهای فوق العاده زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید ؛:؛:

 

  کسب درآمد از اینترنت (کلیک کنید)   

 

وقتی تنهاییم دنبال یک دوست می گردیم، وقتی پیداش کردیم دنبال عیب هاش می گردیم
وقتی از دستش دادیم دنبال خاطره هاش می گردیم...
و باز تنهاییم ...

***** fun4u90.blogsky.com ****  


یکی بود یکی نبود / زیر این سقف کبود /یه غریب آشنا /دل و جونمو ربود / اینجوری
نگام نکن /گل یاس مهربون /اون غریبه خودتی همیشه با من بمون

***** fun4u90.blogsky.com ****  


هر چیزی جدیدش خوبه ، ولی رفیق قدیمیش ! تو هر چیزی رنگارنگی خوبه ولی تو رفاقت یه رنگی ! هر خیابونی یه طرفه اش خوبه ولی رفاقت ما دو طرفه !

***** fun4u90.blogsky.com ****  


اتل متل ستاره ، گلم دوسم نداره ! نه اس ام اس نه یک زنگ ، دلم براش شده تنگ

***** fun4u90.blogsky.com ****  


گفتی که دگر در تو چنان حوصله ای نیست گفتم که مرا دوست نداری گله‌ای نیست رفتی و خدا پشت و پناهت به سلامت بگذار بسوزد دل من مسئله‌ای نیست

***** fun4u90.blogsky.com ****  


اگه من بمیرم شاید تو ناراحت بشی ولی اگه تو نارحت بشی من حتمآ میمیرم...

***** fun4u90.blogsky.com ****  


به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد ... عجب از محبت من که در او اثر ندارد ... غلط است هر کی که گفته دل به دل راه دارد ... دل من ز غصه خون شد دل تو خبر ندارد ...

***** fun4u90.blogsky.com ****  


گریه هامو تو ندیدی ... هر چی گفتم نشنیدی
من کدوم عهدو شکستم ... که تو SMS نمی دی؟

***** fun4u90.blogsky.com ****  


شماره حساب دلم رو میدم تا هرچی غم داری بریزی توی حسابم

***** fun4u90.blogsky.com ****  


این کارو در گوشیت بکن: اول دیکشنری گوشیت(T9) را فعال کن ، بعد با یه دست صفحه ی نمایش گوشیت را بگیر و با دست دیگرت این اعداد 4164771968 را بنویس، حالا دستت را از رو صفحه بردار.

***** fun4u90.blogsky.com ****  


نگو بارگران بودیم ورفتیم
نگونامهربان بودیم ورفتیم
اخه اینهادلیلِ محکمی نیست
بگوبادیگران بودیم و رفتیم

***** fun4u90.blogsky.com ****  


ستاره دوست دارم3
ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه1
ستاره پر امید واسه هر کس که تو را دید1
ستاره پر رویا که قشنگه با تو دنیا1

***** fun4u90.blogsky.com ****  


عاشق آن نیست که عشق تکه کلامش باشد. عاشق آن است که وفاداری مرامش باشد

***** fun4u90.blogsky.com ****  


هر کس که دلی داشت به دلدار سپرد
این دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز

***** fun4u90.blogsky.com ****  


باهام باشی باهاتم...... دیوونه بشی دیوونه میشم....... مریض بشی مریض میشم...... بمیری میمیرم.....
تنهام بذاری ...... منتظرت میمونم

***** fun4u90.blogsky.com ****  


گر دلی دارم بدان در دست توست گر دلم را بشکنی با دست خود
بازم دوست دارم

***** fun4u90.blogsky.com ****  


دو نفر که همدیگر را خیلی دوست داشتند و یک لحظه نمی توانستند از هم جدا باشند، با خواندن یک جمله معـــروف از هــم جـــدا می شــوند تا یکدیگر رو امتحان کنند و هــر کــدام در انتظار دیگــری همدیگر را نمی بینند. چون هر دو به صورت اتفاقی و به جمله معروف ویلیام شکسپیر بر می خورندعشقت را رها کن، اگر خودش برگشت، مال تو است و اگر برنگشت از قبل هم مال تو نبوده

***** fun4u90.blogsky.com ****  


عاشقت گشتم تو گفتی عاشقان دیوانه اند! عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای

***** fun4u90.blogsky.com ****  


رفیق من سنگ صبور غمهام / به دیدنم بیا که خیلی تنهام
هیشکی نمی فهمه چه حالی دارم / چه دنیای رو به زوالی دارم
مجنونم و دل زده از خیلیا / خیلی دلم گرفته از خیلیا ...

***** fun4u90.blogsky.com ****  


میدونی فرق لبخند تو با لبخند من چیه ؟ تو وقتی شادی میخندی،من وقتی تو شادی میخندم

***** fun4u90.blogsky.com ****  


دوستت دارم کمتر از خدا و بیشتر از خودم چون به خدا ایمان دارم و به تو احتیاج

***** fun4u90.blogsky.com ****  


فکر می کردیم عاشقی هم بچگیست ... اما حیف این تازه اول یک زندگیست
زندگی چیزیست شبیه یک حباب ... عشق آبادیه زیبایی در سراب
فاصله با آرزو های ما چه کرد ... کاش می شد در عاشقی هم توبه کرد

***** fun4u90.blogsky.com ****  


یه سنگ کافیست برای شکستن یه شیشه! یه جمله کافیست برای شکستن یه قلب! یه ثانیه کافیست برای عاشق شدن! یه دوست مثل تو کافیست برای تمام زندگی

***** fun4u90.blogsky.com ****  


ویلیام شکسپیر میگه : زمانی که فکر می کنی تو 7 تا آسمون 1 ستاره هم نداری یکی یه گوشه دنیا هست که واسه دیدنت لحظه شماری می کنه

***** fun4u90.blogsky.com ****  


تکیه بر دوست مکن محرم اسرار کسی نیست ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست

***** fun4u90.blogsky.com ****  


اگه چشمات پرسید بگو ندیدمش... اگه گوش هات پرسید بگو نشنیدمش...
اگه دستت لرزید بگو مال سرماست...اما اگه دلت لرزید دروغ نگو دوستش داری

***** fun4u90.blogsky.com ****  


اگه چشمم تو رو خواست قول میدم چشممو تو ببندم، اگه زبونم تو رو خواست قول میدم گازش بگیرم ،
اما اگه دلم تو رو خواست چه کار کنم.؟؟

***** fun4u90.blogsky.com ****  


رفتی و ندیدی که چه محشر کردم
با اشک تمام کوچه را تر کردم
وقتی که شکست بغض تنهای من
وابستگی ام را به تو باور کردم

***** fun4u90.blogsky.com ****  


دوست داری بگم میخواهم هر روز صبح با صدات بیدار شم بعد بگم با ساعتم بودم ؟ دوست داری بگم چرا رفتی بعد بفهمی با برق بودم ؟ دوست داری بگم هر جا
باشی پیدات میکنم بعد بفهمی با دسته کلیدم بودم ؟ دوست داری بگم دوست دارم بعد فکر کنی ... نه دیگه – این دفعه با خودت بودم

***** fun4u90.blogsky.com ****  


بعضی وقتاچشمام به قلبم حسودیشون میشه-میدونی چرا؟ چون تو همیشه توی قلبمی ولی از چشمم دوری .

***** fun4u90.blogsky.com ****  


هنر شمشیر آن است که یکی را دو تا می کند ولی هنر عشق آن است که دو تا را یکی می کند

***** fun4u90.blogsky.com ****  


هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببیننت و حسودیشون بشه که...... ماهشون مال منه

***** fun4u90.blogsky.com ****  


روی سنگ نوشتم دوستت دارم همون سنگ بخوره توی سرت که این چیزا حالیت نمیشه.

***** fun4u90.blogsky.com ****  


اگه دیدی تو آسمون هیچ ستاره ای نیست ناراحت نشو خودم حاضرم تا صبح برات چشمک بزنم تا بشم تک ستاره ی دلت

***** fun4u90.blogsky.com ****  


قلبم رو شکستی ولی من بیشتر از قبل دوستت دارم میدونی چرا ؟؟؟ چون حالا هر تیکه از قلبم تورو جداگونه دوست داره

***** fun4u90.blogsky.com ****  


من یاد گرفته ام: مهم نیست که در زندگی چه داری، بلکه مهم اینست که چه کسی را داری

***** fun4u90.blogsky.com ****  


یه روز دل تصمیم می گیره سنگ شه تا دیگه عاشق نشه میره و سنگ می شه و میره قاطی سنگ ها اما اونجاهم عاشق یه سنگی می‌شه

***** fun4u90.blogsky.com ****  


آرزو می کنم:
زندگی مال تو….مرگ مال من
راحتی مال تو….گرفتاری مال من
شادی مال تو…..غم مال من
همه مال تو ولی تو مال من

***** fun4u90.blogsky.com ****  


عشق امانت با ارزشیه که هر کسی تو قلبش میزاره برایه همینه که هر وقت بخوای عشقت را از کسی پس بگیری باید قلبش را بشکنی.

***** fun4u90.blogsky.com ****  


خون که قرمزه رنگ عشقه / اما اشک که بیرنگه درد عشقه

***** fun4u90.blogsky.com ****  


همه به زخم هایشان دستمال می بندند .
.
.
.
.
.
ولی من به تو دل بسته ام .

***** fun4u90.blogsky.com ****  


میدونی فرق تو با خون چیه؟
خون میره تو قلب و برمیگرده
اما تو میری تو قلب و برنمیگردی

***** fun4u90.blogsky.com ****  


بهت نگفتم تا حالا اینکه چقد دوست دارم اما حالا بهت می گم بی تو دارم کم می یارم
بهت نگفتم تا حالا که بدجوری عاشقتم بهت نگفتم تا حالا اما حالا بهت می گم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد