فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

گروه بندی ایران / مقدماتی جام جهانی / راه اسان ایران

کاپیتان سابق تیم ملی ایران با بیان این که قطعا از تیم ملی کنار رفته است، گفت: ایران یکی از تیم‌های صعودکننده از گروه خود به جام جهانی 2014 برزیل خواهد بود.


مهدی مهدوی کیا که برای شرکت در مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل به کوالالامپور سفر کرده بود پس از مراسم قرعه کشی در مقر AFC گفت: من از تیم ملی کنار رفته‌ام و برای آن آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی تصریح کرد: امیدوارم با این قرعه‌ای که افتاد تیم ما بتواند مستقیما به جام جهانی صعود کند.

مهدوی کیا افزود: ایران در گروه بدی قرار نگرفته و اگر تیم عراق جای ازبکستان بود شاید وضعیت خیلی بهتری پیش می‌آمد. من فکر می‌کنم که کره جنوبی و ایران در این گروه برای صعود مستقیم به جام جهانی بازی می‌کنند.

وی عنوان کرد: البته ازبکستان هم تیم خوبی است و در مرحله مقدماتی نتایج خوبی گرفته است اما من فکر می‌کنم ما قطعا با این قرعه کشی به عنوان یکی از تیم‌ها باید مستقیما به جام جهانی برویم.

کاپیتان اسبق تیم ملی در ادامه گفت: ما همچون دوره‌های قبل با کره جنوبی هم‌گروه شدیم و دو تیم ایران و کره قدرت‌های اول این گروه هستند و در عین حال نباید از ازبکستان غافل شد. قطر و لبنان هم در گروه ما هستند اما من فکر نمی‌کنم که در حد تیم ما باشند.

وی در خصوص آمادگی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ما خوشبختانه شرایط خوبی دارد و مرحله مقدماتی را خیلی خوب بازی کرد. ما مربی با تجربه‌ای داریم و امیدواریم که انشالله بتوانیم مستقیما به جام جهانی صعود کنیم.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
عشق ساحل 20 اسفند 1390 ساعت 16:16 http://www.eshegesahel.blogfa.com

سلام خوبی مرسی ببخشید گرفتارم اپت مث همیشه عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد