فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

اس ام اس چهار شنبه سوری

fun4u90.blogsky.com

اس ام اس چهار شنبه سوری 

 

 

***** fun4u90.blogsky.com ****      


سوختن غمهایت در آتش 4شنبه سورى آرزوى من است،4شنبه سوریت مبارک  

 

***** fun4u90.blogsky.com ****     


واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه
چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو
چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

 

***** fun4u90.blogsky.com ****     

با یاد سرخی گونه هات..

درخشش چشمات ..

سوزانندگی لبهات..

 داغی عشقت

 از رو آتیش میپرم

دوستت دارم آتیش پاره  چهارشنبه سوری مبارک 

 

***** fun4u90.blogsky.com ****     


انگـــــــاری غلغله ی محشـره چارشنبه سوری

گوشم از بمب و ترقّه کره چارشنبه سوری

رســم خیلی خوبیه اگــه خرابش نکنیم

واســه مـن فشفشه یادت نره چارشنبه سوری 

 

***** fun4u90.blogsky.com ****     


بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان

آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش

 و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم 

 

***** fun4u90.blogsky.com ****     


بشد «چارشنبه» هم از بامداد    بدان  باغ  که  امروز  باشیم  شاد

چهارشنبه سوری گرامی باد 

 

***** fun4u90.blogsky.com ****     


 چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش اعصاب بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد.

.

.

.

ستاد روانی شدگان چهار شنبه اخر سال

 

***** fun4u90.blogsky.com ****     

     

### برای مشاهده بقیه این smsهای بسیار زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید ###

 

    کسب درآمد از اینترنت (کلیک کنید)  

 

 


سلام چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم
آحه آتیش کم داریم آتیش پاره 

 

***** fun4u90.blogsky.com ****     


چهارشنبه سوری هر آتیشی که دیدی به یاد قلب منم باش آخه از دوریت بدجوری آتیش گرفته

 

***** fun4u90.blogsky.com ****     


دستانت را به من بده ، تا با هم از رو آتش بپریمم!

آنان که سوختنـد ، همه تنها بودند !

۴شنبـه سوری مبارک !

 

***** fun4u90.blogsky.com ****     

تام کروز ، نیکلاس کیج ، جنیفر لوپز ، رابرت دنیرو ، یانی ، دیووید کاپرفیلد ، آنتونی رابیز ، خود من  و بقیه ی ستارگان جهان ازت خواهش میکنیم چهارشنبه سوری مواظب خودت باشی

 

***** fun4u90.blogsky.com ****     


 چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
.
.
.
.

چیه؟ توقع داشتی اینجا آتیش باشه بسوزی؟؟ 

 

***** fun4u90.blogsky.com ***

 

   کسب درآمد از اینترنت (کلیک کنید)   

  

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر

سلامممممممممممممممممم
ممنون که به وبم سر زدید
لینکتون کردم ممنون میشم که من رو هم با عنوان وبم لینک کنید

daneh 24 اسفند 1390 ساعت 13:38 http://201076.blogfa.com

salam web khobi daren vali pesaroneh hast baraye hamen link nashoden omed varam narahat nashen chon man baz meyam va nazar medam va shyad badan khodam darkhast tabadol link bedam bazam omed varam narahat nashen va baz be man sar bezanen

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد