فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

اس ام اس عاشقانه فروردین 91

   fun4u90.blogsky.com

  

 اس ام اس عاشقانه فروردین 91

  

 

 

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت

شاید از جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد 

***** fun4u90.blogsky.com ****     

شاهزاده ی عشقی که غلامت شده ام / پابند تو و اسیر دامت شده ام
گویند کبوتری وفادار تر از طوقی نیست / طوقی صفتم ، جلد مرامت شده ام 

***** fun4u90.blogsky.com ****   

  

دوست داشتن امروزم ، دنباله ی ستاره ی چشمهایت است
که در آسمان قلبم سالها پیش جا گذاشته بودی ! 

***** fun4u90.blogsky.com ****    

 

گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم
حتی برای “تو” که سالها منتظر در زدنت بودم 

***** fun4u90.blogsky.com ****    


گفت مجنون گر همه روی زمین / هر زمان بر من کنندی آفرین
من نخواهم آفرین هیچ کس / مدح من دشنام لیلی باد و بس

  

### برای مشاهده بقیه این smsهای بسیار زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید ###

 

   کسب درآمد از اینترنت (کلیک کنید) 

  

ّبهترین سیستم کسب درآمد از اینترنت

***** fun4u90.blogsky.com ****   

  

روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد ، اگر باران بند بیاید از این خانه می روم 

***** fun4u90.blogsky.com ****   

  

در سرزمین خاطره ها آنان که خوبند همیشه سبزند و آنان که محبتها و دوستیها را بر قلبشان برافراشتند همیشه به یاد می مانند  

***** fun4u90.blogsky.com **** 

    

از درد و دلت فقط درد سهم من شد و دلت سهم دیگری 

***** fun4u90.blogsky.com ****   

  

ما هرچه دویدیم به مقصد نرسیدیم / از عشق به جز مزه ی تلخش نچشیدیم 

***** fun4u90.blogsky.com ****     

بهار است و هوا پر شده از دوستت دارم هایی که به بادها سپرده ام
کاش پنجره ات باز باشد 

***** fun4u90.blogsky.com ****     


خــوب ِ مــن ،
همین جا درون شعرهایم بمان
تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها مرا با خود نبرد
به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛
من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها
شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان
تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم 

***** fun4u90.blogsky.com ****     

تمام تنم می سوزد از زخم هایی که خورده ام
دردِ یک اتفاق که شاید با اتقا قِ تـو
دردش متفاوت باشد ویرانم می کند
من از دست رفته ام ، شکسته ام
می فهمی ؟
به انتهایِ بودنم رسیده ام ؛
اما اشک نمی ریزم
پنهان شده ام پشتِ لبخنـدی که درد می کند 

***** fun4u90.blogsky.com ****     

و امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری
که آدم نه خودش میداند دردش چیست و نه هیچ کس دیگر
فقط میداند که هرچه هوا سردتر میشود
دلش آغوش گرم میخواهد 

***** fun4u90.blogsky.com ****     

من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم
تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من ندیدی 

***** fun4u90.blogsky.com ****       

روزی میرسد که با لبخند تو بیدار میشوم
این روز هر زمان که میخواهد باشد
فقط باشد 

***** fun4u90.blogsky.com ****    

 

خداوندا ، جای سوره ای به نام “عشق” در قرآن تو خالیست
که اینگونه آغاز شود :
و قسم به روزی که دلت را میشکنند و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت 

***** fun4u90.blogsky.com ****     

هر شعر
گریز از یک گناه بود
هر فریاد
گریز از یک درد
و هر عشق
گریز از یک تنهایی عمیق
افسوس که تو
هیچ گریزگاهی نداشتی…! 

***** fun4u90.blogsky.com ****  

   

بر سر مزرعه ی سبز فلک
باغبانی به مترسک می گفت :
دل تو چوبین است…
و ندانست که زخم زبان
دل چوب هم می شکند… 

***** fun4u90.blogsky.com ****    

 

بجز دستت ندارم یار دیگر / بجز آیینه بازی کار دیگر
چو بستی چشم را آیینه بشکست / نگاهم کن فقط یک بار دیگر 

***** fun4u90.blogsky.com ****    

 

چشم من چشمه ی زاینده ی اشک / گونه ام بستر رود
کاشکی همچو حبابی بر آب / در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود 

***** fun4u90.blogsky.com ****    


کاش دنیا یکبار هم که شده
بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد
این بردهای تکراری برایش؟! 

***** fun4u90.blogsky.com ****     

یک عمر قفس بست مسیر نفسم را
حالا که دری هست مرا بال و پری نیست 

***** fun4u90.blogsky.com ****     


حالا که مقدر شده آرام بگیرم
سیلاب مرا برده و از من اثری نیست 

***** fun4u90.blogsky.com ****    


بگذار که درها همگی بسته بمانند
وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست

 

   کسب درآمد از اینترنت (کلیک کنید)  

 

Click here 

 

 

 

 

Click here 

کلمات کلیدی:اس ام اس عاشقانه جدید ۱۳۹۱ love sms

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد