فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

متن آهنگهای آلبوم نامسلمون علی عبدالمالکی

wWw.Fun4you.Ir 

متن آهنگهای آلبوم نامسلمون علی عبدالمالکی 

    

 

 

این آلبوم در سال ۱۳۸۶ منتشر شد اما به دلیل درخواست تعداد چشمگیری از کاربران سایت متن آهنگهای این آلبوم استثنایی را برای شما آماده کرده ایم,امیدواریم که رضایت داشته باشید.

 

 l|l|l|l برای مشاهده متن آهنگها به ادامه مطلب مراجعه نمایید l|l|l|l

متن آهنگ رو کی قسم می خورد  

   

بازم دارى مى بارى اى دل تنها

هیچى ازت نمونده اى دل تنها

اون که رفته دیگه رفته بر نمى گرده

بسته چشم انتظارى ای دل تنها

اون که رفته دیگه رفته برنمی گرده

بسته چشم انتظارى اى دل تنها

رو کى قسم مى خوردى اى دل تنها

واسیه کى میمردى اى دل تنها

بشکنه این دستایى که نمک نداره

جواب خوبى بدیه اى دل تنها

بشکنه این دستایى که نمک نداره

جواب خوبى بدیه اى دل تنها   

  

Click here

 

 متن آهنگ نامسلمون   

   

نمى دونم که چى شد یهو شدى عزیزم

تا به خودم اومدم دیدم برات میمیرم

حالا که عاشقت شدم پشتمو خالى مى کنى

رفتى حالا حق دلو از کى باید بگیرم

حالا که دیوونتم تنهام مى ذارى اینه رسمش

حالا که زندگیمی تنهام مى ذارى اینه رسمش

مگه نا مسلمونى خدا ندارى اینه رسمش

یکمى که فکر کنى میبینى جز من کسى رو ندارى

اینه رسمش اینه رسمش 

   

Click here

   

 متن آهنگ مسافرم   

  

پشت سرم گریه نکن مسافرم مسافرم

اشکاتو هی هدر نده باید برم باید برم

جلوی راهمو نگیر نذار منم گریه کنم

صلاحمون اینه عزیز باید برم سفر کنم

طاقت اشکاتو ندارم تورو خدا نذار ببارم

خدا نخواست قسمت اینه که من تو رو تنها بذارم

تو رو خدا گریه نکن اینقدر نگو نرو نرو

بغضم داره میترکه اینقدر نگو نرو نرو

اینجوری بی تابی نکن الهی قربونت برم  

  

  

 متن آهنگ هستی من  

  

قلب منی

جون منی

عمر منی

هستیه من

همه کس من

عشق منی

نمیذارم که حسودا بدزدنت

مگه میشه بی تو باشم

نفس منی

یادته بهت گفتم

اگه حسودا بذارن

میبرمت یه جایی

که ندونن کجایی

آخه تا کی جدایی

دوست دارم خدایی

نمی ذارم یه غریبه

جام و تو قلبت بگیره

دستای تو رو بگیره

اگه میخواد بگیره

خدا کنه بمیره

خدا کنه بمیره  

 

 

 متن آهنگ دارم از دست میرم  

   

آروم آروم

دارم از یادت میرم

عشق من کاری کن

دارم از دست میرم

من هنوز حاضرم

واسه تو بمیرم

آخه به عشقت اسیرم

کاش میشد یه دفعه

فقط یه دفعه

بگی دوستم داری

ازت چی کم میشه

سر تو رو شونم

حس کنم یه دفعه  

     

 

متن آهنگ زود رفتی گلم  

  

تو یادگار من بودی افسوس که نیستی تو پیشم...

اینو بهت گفته بودم نباشی دیوونه میشم

زود رفتی گلم

رفتی داغت موند رو دلم

حیف بودی گلم

رفتی دردامو به کی بگم؟  

 

   

متن آهنگ تک پر   

    

آی آدما گوش بکنید وصیت من

آی شمایی که میگیرید رو دوشتون جنازه من

دستای منو از توی تابوت بیرون بذارید

تا که بدونن هیچی از این دنیا نبردم خالین این دستای من

تو رو خدا موهای منو شونه نکشید

تا که بدونن دست نوازش نکشیدن رو سر من

اگه کسی سراغمو ازتون گرفت

تو رو خدا نذارید بره آخه اونه قاتل من

بگید چشاش به در بود نیومدی سراغش

بگید به یاد تو بود نیومدی سراغش

بگید که تک پرت بود نیومدی سراغش

بگید که عاشقت مرد دیگه نیا سراغش  

 

    

 متن آهنگ حال منم خرابه  

    

مثل تموم عالم،حال منم خرابه خرابه خرابه

مثل تموم بخت ها،بخت منم تو خوابه تو خوابه تو خوابه

سنگ صبورم اینجا،طاقت غم نداره نداره نداره

طاقت اینکه پیشش،گریه کنم نداره نداره نداره

حالی واسم نمونده،دنیا برام سرابه

داد می زنم که ساقی،می خونه بی شرابه

یادی نکردی از من،رسم رفاقت این نیست

اشکی برام نریختی،عشق و صداقت این نیست

دشمن راه دورم،درد دلم زیاده

جاده به جز جدایی،هیچی به من نداده

مثل تموم عالم،حال من خرابه خرابه خرابه

مثل تموم بخت ها،بخت منم تو خوابه تو خوابه تو خوابه  

   

Click here

 

 متن آهنگ اشک منو در نیار  

   

یه روز و روزگاری خیلی دوستت داشتم

گل عشقتو توی این دلم کاشتم

اما بعد یک عمر خون دل خوردن

فهمیدم توی دلت جایی نداشتم

میگفتی عشقت منم تویی پاره ی تنم

فکرشو نکن یه روزی ازت دل بکنم

عشق توور خواستم رو چشام گذاشتم

اما باز توی دلت جایی نداشتم

اشک منو در نیار

پا رو دل من نذار

قلب من واسه توئه

سر به سر من نذار

اشک منو در نیار

اشک منو در نیار

آخه هیچکی مثل تو حرفمو نمیخونه

اگه بری جای تو خالیه توی خونه

اشک منو در نیار

اشک منو در نیار  

   

Click here

کلمات کلیدی:متن ترانه های علی عبدالمالکی متن آهنگ های علی عبدالمالکی متن آهنگ نا مسلمون متن آهنگ مسافرم  متن آهنگ حل منم خرابه متن آهنگ چرا تک پر متن آهنگ اشک منو درنیار متن آهنگ زود رفتی گلم متن آهنگ دارم از دست میرم دانلود آلبوم نا مسلمون علی عبدالمالکی دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی کنسرت علی عبدالمالکی هواداران علی عبدالمالکی دانلود آخرین آهنگ علی عبدالمالکی دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی عکس علی عبدالمالکی متن ترانه های آلبوم نا مسلمون علی عبدالمالکی متن آهنگ هستی من  متن آهنگ رو کی قسم میخوردی و  تکست متن شعر آلبوم نا مسلمون علی عبدالمالکی , جدید علی عبدالمالکی , دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی , دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی , دانلود آلبوم نا مسلمون از علی عبدالمالکی , دانلود آلبوم نا مسلمون علی عبدالمالکی , دانلود آلبوم علی عبدالمالکی نا مسلمون, دانلود آلبوم های علی عبدالمالکی ,متن آهنگهای زیبا دانلود بهترین متنهای آهنگها دانلود کنسرت علی عبدالمالکی  سایت هواداران علی عبدالمالکی  محل کنسرت علی عبدالمالکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد