فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

اس ام اس دلتنگی خرداد ۹۱

 wWw.Fun4you.Ir 

اس ام اس عاشقانه خرداد | اس ام اس عاشقانه خرداد 91| اس ام اس جدید عاشقانه 

   

   

 

حتی عکستم ندارم که بذارم روبروم…اونقدر نگاش کنم تا بشکنه بغض گلوم… 

***** www.Fun4you.ir *****     

مردی و نامردی، جنسیت سرش نمی شود
معرفت که نداشته باشی ، نامردی.. دلتنگی عین یه مار اومده رو قلبم نشسته

***** www.Fun4you.ir *****      

هر چند لحظه …
 
یا چند ساعت گاهی هم چند روز یک بار میآد نیششو فرو میکنه تو قلبم …
گُر میگیرم ..
بعد آرووم میشم .. 

***** www.Fun4you.ir *****     
دوباره……………….. غم ساخت کار دل، ز نوا می توان شناخت / ظرف شکسته را، ز صدا می توان شناخت گریه کردم اشک بر داغ دلم مرحم نشد / ناله کردم ذره ای از دردهایم کم نشد  

***** www.Fun4you.ir *****     

oOoOo بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب oOoOo

***** www.Fun4you.ir *****     
 میان عابران تنهاتر از من هیچ کس نیست / کسى اینجا به فکر این غریبه در قفس نیست
دلم امشب براى خنده هایت تنگ تنگست / فقط در دستهاى گرم تو مردن قشنگست
 ***** www.Fun4you.ir *****      

برنگرد،
که بر نمی گردی تو هیچوقت
نمی خواهمم داشته باشمت،نترس فقط بیا
در خزان خواسته هام کمی قدم بزن تا ببینمت
دلم برای راه رفتنت تنگ شده است… 

***** www.Fun4you.ir *****     
 ببین من دل به کی دادم / به اون کس که نمیخوادم
دلم شیشه دلش سنگه / واسه سنگه دلم تنگه 

***** www.Fun4you.ir *****     
 خواستم خودم رو گول بزنم،همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم:فراموش یه چیزی ته قلبم خندید و گفت: یادمه
 حضور آرامت مدت هاست درکنارم نیست امایادتومهمان همیشگی قلبم است
 ***** www.Fun4you.ir *****     

 نفس نمیکشد هوا؛
قدم نمیزند زمین؛
سکوت میکند غزل؛
بدون تو یعنی همین….  

***** www.Fun4you.ir *****     

خدایا دلم گرفته ، میان این همه آرزوها ، دلتنگ ترین بنده ات را دریاب   

***** www.Fun4you.ir *****     
 اون روزا که خودم بودم کوچه پر از ترانه بود چشام یه برق دیگه داشت درختا پر جوانه بود من بودم و بنفشه ها یه پشت بوم یه خاطره دل جوونم می تپید پشت حصار پنجره…
 زمانی “من و تو ” بودیم و “دیگران” در کنارمان
حال ” من و تو “هستیم اما “دیگران ” بین مان . . . 

***** www.Fun4you.ir *****     
 اس ام اس ، اس ام اس خرداد ۹۱ ، اس ام اس دلتنگی خرداد ۹۱ ، اس ام اس تنهایی خرداد ۹۱ ، پیامک جدید ، مسج جدید ، اس مس جدید ، اس ام اس های جدید خرداد ۹۱
م  

 

 برچسب ها:اس ام اس, اس ام اس تنهایی خرداد 91, اس ام اس جدید, اس ام اس جدید تنهایی خرداد 91, اس ام اس دلتنگی خرداد 91, اس ام اس های جدید تنهایی خرداد 91, اس ام اس های جدید خرداد ماه 1391, اس ام اس های دلتنگی خرداد 91, اس مس تنهایی خرداد 91, اس مس دلتنگی خرداد 91, تنهایی خرداد 91, دلتنگی خرداد 91, سایت اس ام اس, متن زیبای دلتنگی خرداد 91, مسج تنهایی خرداد 91, مسج جدید, مسج جدید تنهایی خرداد 91, مسج دلتنگی خرداد 91, پیامک تنهایی خرداد 91, پیامک جدید, پیامک جدید تنهایی خرداد 91, پیامک دلتنگی خرداد 91

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد