فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

اس ام اس عاشقانه تیر ماه 91

 wWw.Fun4you.Ir 

 اس ام اس عاشقانه تیر 91 | اس ام اس عاشقانه جدید تیر ماه | love

  

***** www.Fun4you.ir *****       

می نویسم خاطرات با اشک و آه / در شبی تاریک و غمگین و سیاه
می نویسم خاطرات از روی درد/ تا بدانی دوریت با من چه کرد

***** www.Fun4you.ir *****       

به لب های تو می سازم کلامی / سرود آشنایی یا سلامی
ندارم جز غم عشق تو در سر / ولی افسوس که از من جدایی

***** www.Fun4you.ir *****       

تا نباشد جدایی ها کس نداند قدر یاران ، کویر خشک می داند بهای قطره ی باران

***** www.Fun4you.ir *****       

دمی فکر رهایی را نکردم / خیال آشنایی را نکردم
جدایی را گمان کردم ولیکن / گمان این جدایی را نکردم

***** www.Fun4you.ir *****       

فراق و دوریت دیوانه ام کرد / چو مجنون راهی ویرانه ام کرد
چنان داغی به دل ماند از جدایی / که با هر آشنا بیگانه ام کرد

***** www.Fun4you.ir *****       

تمام عمر مرا مهر آشنایی برد / تمام عشق مرا داغ بی وفایی برد
گذشت عمر و نیامد نگار و من مردم / بگوش او برسانید از جدایی مرد

***** www.Fun4you.ir *****       

سرم را شاید بتوانند دیگران گرم کنند
اما وقتى تو نیستى
هیچکس نیست دلم را گرم کند!

***** www.Fun4you.ir *****       

ما پیغام دوست داشتنمان را با دود به هم میرسانیم
نمیدانم آنسو برای تو تکه چوبی هست؟
من که این سو
جنگلی را به آتش کشیده ام!

***** www.Fun4you.ir *****        

oOoOo بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب oOoOo

در هجوم لحظه های پوچ جدایی ، سکوت تنها یادگار با تو بودن است

***** www.Fun4you.ir *****       

دوریت زمستانی دیگر است ، کمتر از من دور شو ، باز سرما خورده ام
***** www.Fun4you.ir *****       

ﻣــﻦ ﺍگــر مـی خـﻨـﺪﻡ ﺗـﻨـﻬﺎ ﺑـﻪ ﺍﺟـﺒـﺎﺭ ﻋـﻜـــﺎﺱ ﺍﺳــﺖ ﻭگـرﻧﻪ بی تو…
مــن ﻛـﺠـﺎ؟ خــنــدﻩ ﻛـــﺠــﺎ؟

***** www.Fun4you.ir *****        

معلمم به خط فاصله می گفت خط تیره، خوب می دانست فاصله ها چه به روزگار آدمها می آورد!

***** www.Fun4you.ir *****       

با یاد تو این ستاره ها رنگی بود / این دفتر خاطرات من سنگی بود

از درس کلاس عاشقی سهمم باز / یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود

***** www.Fun4you.ir *****       

یک چشم من از روز جدایی بگریست

چشم دگرم گفت چرا ؟ گریه ز چیست

چون روز وصال شد فرازش کردم

گفتم نگریستی نباید نگریست

***** www.Fun4you.ir *****      

دنیا مثل پاییزه ، هم قشنگه هم غم انگیزه

قشنگیش به خاطر توست ، غم انگیزیش به خاطر دوری از توست

***** www.Fun4you.ir *****      

جدا موندن از کسی که دوستش داری فرقی با مردن نداره

پس عمری که بی تو میگذرد مرگیست به نام زندگی

***** www.Fun4you.ir *****      

دیدی ای حافظ که کنعان دلم بی ماه شد

عاقبت با عشق و غم کوه امیدم آب شد

گفته بودی یوسف گم گشته باز آید ولی

یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد . . .

***** www.Fun4you.ir *****      

همیشه با غمت من در ستیزم / به این خاطر همیشه اشک میریزم

روی هر برگ گلی این را نوشتم / تویی امید من تنها ، عزیزم

***** www.Fun4you.ir *****      

دلم دل نیست ، دریا نیست ، مرداب است

که موجی هم سراغش را نمی گیرد

نه میل زیستن دارد نه می میرد

***** www.Fun4you.ir *****      

این روزها آنقدر شکسته ام ، که عصا به دست راه میرود دلم !

***** www.Fun4you.ir *****
برچسب ها : اس ام اس برای فاصله عاشقا اس ام اس جدید برای فاصله و دوری اس ام اس جدید فاصله و دوری اس ام اس دوری دو نفر اس ام اس فاصله اس ام اس فاصله تیر 91 اس ام اس فاصله و دوری اس جدید اس مس فاصله جدید اسمس فاصله تیر ماه 91 اسمس مخصوص فاصله ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد