فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

اس ام اس دوست دارم تیرماه ۹۱

 wWw.Fun4you.Ir   

 اس ام س دوست دارم  | اس ام اس دوست دارم جدید ۹۱ | اس ام اس جدید تیرماه

***** www.Fun4you.ir *****       

اس ام اس عاشقانه

پروانه پر، گنجشک پر ، کلاغ پر ، دلم واسه دیدنت همیشه پر پر

***** www.Fun4you.ir *****       

اس ام اس تنهایی

ضمیرها را از من سوال نکن ...
اینجا فقط اول شخص ِ مفرد مانده است !
بقیه رفته اند ...

***** www.Fun4you.ir *****       

پیامک عاشقانه

میشه پروانه بود و به هر گلی نشست

اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست . . .

***** www.Fun4you.ir *****       

اسمس عاشقانه

تو گرانمایه ترین تصویری، من اگر قاب تو باشم کافیست!

***** www.Fun4you.ir *****       

اس ام اس جدایی

دلم غرق تماشا بود، رفتی / میان اشک و آه و دود، رفتی

کنار حسرتی دیرینه ماندم / بهار من، گل من، زود رفتی . . .

***** www.Fun4you.ir *****       

اس ام اس عاشقانه

خنده های تـــو
آرزوهـــای مـن انـد
بخــند
تا برآورده شوند  . . .

***** www.Fun4you.ir *****       

تک بیتی عاشقانه

ای دل نگفتمت مرو از راه عاشقی رفتی؟ بسوز که این همه آتش سزای توست!

***** www.Fun4you.ir *****       

اس ام اس خداحافظی

رفتن رسم دنیاست
و خداحافظی ، رسم آدم ها ...
من
بدون خداحافظی رفتنت را
قبول ندارم ! 

***** www.Fun4you.ir *****      

   

oOoOo بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب oOoOo

 

***** www.Fun4you.ir *****       

شعر عاشقانه

جانا به جان رسید ز عشقِ تو کار ما / دردا که نیستت خبر از روزگار ما

***** www.Fun4you.ir *****       

مسیج احساسی

حالم بده ، مغزم کارنمیکنه دکترمیگه فقط دو راه دارم؛ یا ICU یا I See you

***** www.Fun4you.ir *****       

اس ام اس تنهایی

تــو که رفتــی
انگــار دنیا خالــی شد؛
مگــر چند نفــر بودی؟

***** www.Fun4you.ir *****       

اس ام اس عاشقانه بامزه

امروزقلبم درد گرفته بود......فکرکنم یک خورده تپل شدی جات تنگ شده!!!!

***** www.Fun4you.ir *****       

اس ام اس

بزرگراه های مهندسی ساز ما را به هم نمی رساند ، عشق با قوانین بیگانه است ، از بیراهه ها بیا برای دیدن کسی که عمریست دوستت دارد .

***** www.Fun4you.ir *****       

رمز عاشق بودن این است: ساده بودن ، ساده دیدن و ساده پذیرفتن.....
پس ساده میگویم ، ساده باورکن ، خوشبختی تو آرزوی من است...

***** www.Fun4you.ir *****       

شال و کلاه میبافم باخیالت... تا در سرمای نبودنت یخ نبندم.........

***** www.Fun4you.ir *****       

چقدر خوبه هوای تو  / چه عشقی رو به من دادی
گرفتار تو که هستم / بدم میاد از آزادی

***** www.Fun4you.ir *****       

رفتن ، مثل خودکشیـه ... بار  اول سخته ؛ فقط! عادت نده خودت رو ...!

***** www.Fun4you.ir *****       

 تو پرستوی بهارانم باش ، از دلم کوچ مکن ، من به مهمانی چشمان تو عادت دارم.

***** www.Fun4you.ir *****       

آنکه خاطر تو را می خواهد حتما نفسی می خواهد، نفسم باش که خاطرتو خیلی می خوام!

ღ♥ღ  اس ام اس جدید  ღ♥ღ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد