فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

اس ام اس عاشقانه آخر تیر ماه 91

wWw.Fun4you.Ir

اس ام اس عاشقانه باحال | اس ام اس عاشقانه جدید سری اخر تیر ماه


http://s3.picofile.com/file/7414895264/fun4you_ir_logo_love_sms.jpg

پر است خلوتم از یاد عاشقانه ی او / گرفته باز دل کوچکم بهانه ی او / نسیم رهگذر این بار هم نیاورده / به دست قاصدکی نامه با نشانه ی او .

***** www.Fun4you.ir *****
در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم / تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم .
***** www.Fun4you.ir *****
قلب تنها چیزی است که شکسته اش هم کار میکنه .
***** www.Fun4you.ir *****
من را از هر طرف نگاه کنی ، عاشق تو از آب در می آیم !
***** www.Fun4you.ir *****
هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم ، ببین این دیوار لامروت دیگر جایی برای خط زدن ندارد ، خوش به حال تو که خودت را راحت کردی ، یک خط کشیدی تنها ، آن هم روی من .
***** www.Fun4you.ir *****
بند دلم را به کفش هایت گره زده بودم که هرجا رفتی دلم را با خود ببری ، غافل از اینکه تو پابرهنه میروی و بی خبر !
***** www.Fun4you.ir *****
قلب کال من در فصل دست های تو می رسد ، فصلی برای تمام رویاها ، دستی برای تمام فصل ها
***** www.Fun4you.ir ****


oOoOo بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب oOoOo

***** www.Fun4you.ir *****
روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت ، آمدم پاک کنم عشق تو را ، بدتر شد .
***** www.Fun4you.ir *****
 وقتی عطر تنت را میخواهم ، به باد هم التماس میکنم ، خدا که جای خود دارد .
***** www.Fun4you.ir *****
رفتنت آغاز ویرانیست حرفش را نزن / ابتدای یک پشیمانیست حرف را نزن / گفته بودی چشم بردارم از چشمان تو / چشمهایم بی تو بارانیست حرفش را نزن .
***** www.Fun4you.ir *****
چقدر در تاریکی ، مشق رفتن کنم ؟ بیا و تکلیف مرا روشن کن !
***** www.Fun4you.ir *****
دلتنگی عین آتش زیر خاکستر است ، گاهی فکر میکنی تمام شده ، اما یک دفعه همه ات را آتش میزند .
***** www.Fun4you.ir *****
مرداب از رود پرسید : چه کرده ای که این چنین زلالی ؟ رود گفت : گذشتم !
***** www.Fun4you.ir *****
بیراهه هم برای خودش راهیست وقتی من را به تو برساند و حوصله چه زود بی طاقت می شود در ادامه ی راهی که به تو ختم نمی شود .
***** www.Fun4you.ir *****
به اندازه ی چشمان کفتربازی که کفترش بر بام دیگری نشسته ، بیقرارتم !
***** www.Fun4you.ir *****
دلی که شکستی را گچ چاره نکرد ، گل گرفتمش .
***** www.Fun4you.ir *****
میگن پنجره ی دل آدمای مهربون رو به خدا باز میشه ، از اون پنجره من رو هم دعا کن .
***** www.Fun4you.ir *****
لعنت به همه ی قانون های دنیا که در آن شکستن دل پیگرد قانونی ندارد .
***** www.Fun4you.ir *****
بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی / دلم پر از گلایه ها ، تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ی مکن .
***** www.Fun4you.ir *****
دلم درد میکند ، انگار خام بودند خیالهایی که به خوردم داده بودی .
***** www.Fun4you.ir *****
سفری به دور دنیاست ، وقتی دستانم تا انتها ، رویت را نوازش می کنند .
***** www.Fun4you.ir *****
چه فرقی دارد ، شهر ما خانه ی ما باشد یا نباشد ؟ وقتی تو نه در شهر ما هستی و نه در خانه ی ما !
***** www.Fun4you.ir *****
دلم برایت تنگ شده است ، چه از طول ، چه از عرض و چه از ارتفاع ، می دانم تقصیر تو نیست ، قطعا تقصیر اشکال هندسی ست .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد