فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

اس ام اس عاشقانه شهریور 91

wWw.Fun4you.Ir

اس ام اس عشق | اس ام اس عاشقانه جدید شهریور 91


http://s3.picofile.com/file/7374105371/fun4you_ir_sms.gif


  ***** www.Fun4you.ir *****

 بگذار بدانند خوشم می آید

از بوسه و لبخند خوشم می آید


تصمیم گرفته ام لبت را بخورم
من بچه ام، از قند خوشم می آید
  ***** www.Fun4you.ir *****
اس ام اس عاشقانه شهریور 91
به جای سرزنش من به او نگاه کنید
دلیل سر به هوا بودن زمین ماه است
  ***** www.Fun4you.ir *****
این که نگات نمیکنم
یعنی گرفتار توام
رفتن همه
ولی نترس
من که طرفدار توام
  ***** www.Fun4you.ir *****
پیامک عاشقانه شهریور 91
لب بر لبم گذار که جان آیدم به لب
عمری است بر لب آمدن جانم، آرزوست
  ***** www.Fun4you.ir *****
<===
نوک فلشو رو به قبله کن
.
.
.
کردی؟
.
.
.
به همین قبله، اسیرتم.
    ***** www.Fun4you.ir *****

با سایه تو را نمی‌پسندم / عشق است و هزار بدگمانی
  ***** www.Fun4you.ir *****


oOoOo بقیه اس ام اس در ادامه مطلب oOoOo 


***** www.Fun4you.ir *****

اس ام اس جدید عاشقانه
گور پدر آزادی!
من با اسارت سرخوشم
تا وقتی که در حصار تن تو
یک اسیر بی دفاعم.
  ***** www.Fun4you.ir *****
اس ام اس و پیامک عاشقانه
تو همان شقایق معروف شعر سهرابی…
تا تو هستی زندگی باید کرد.
   ***** www.Fun4you.ir *****
طب مدرن، طب سنتی، طب سوزنی، همه را امتحان کرده ام
درد بی درمان است درد دوریت
  ***** www.Fun4you.ir *****
پیامک جدید عاشقانه شهریور
ترک دین و دل نمودم / ترک جان هم می کنم
هرچه گویی غیر عشقت / ترک آن هم می کنم
  ***** www.Fun4you.ir *****
ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام /  با تو بودن، ز همه دست کشیدن دارد
  ***** www.Fun4you.ir *****
با سایه تو را نمی‌پسندم / عشق است و هزار بدگمانی
  ***** www.Fun4you.ir *****
بهترینها را نباید دید و حتی لمس کرد ؛ باید آنها را میان قلب خود احساس کرد. بهترینی،بهترینی،بهترین
  ***** www.Fun4you.ir *****
sms عاشقانه
غزال خوش غزل تویی/شیرین تر از عسل تویی/بین تموم آدما/نگین بی بدل تویی
  ***** www.Fun4you.ir *****
خدایا یارانه را از ما بگیر ولی یار را، نه
  ***** www.Fun4you.ir *****
اس ام اس عاشقانه جدید شهریور 91
می دونی فرق تو با عزراییل چیه؟ اگه عزراییل و ببینم میمیرم ولی اگه تو رو نبینم می میرم
  ***** www.Fun4you.ir *****
جویند همه هلال و من، ابرویت
گیرند همه روزه و من، گیسویت

از جمله ی این دوازده ماه تمام
یک ماه مبارک است، آن هم رویت
   ***** www.Fun4you.ir *****
پیامک جدید عاشقانه احساسی
من آن بخت سپید خود که گم شد سالها از من / کنون در گوشه ی چشم سیاهی کرده ام پیدا
(شهریار)
   ***** www.Fun4you.ir *****
مسیج احساسی شهریور 91
دوش در  خواب  لب نوش  ترا   بوسیدم / خواب  ما  به  بود  از  عالم   بیداری  ما
(فروغی بسطامی)
  ***** www.Fun4you.ir *****
اسمس عاشقانه جدید شهریورماه 91
پای لرز عشقت نشسته ام
خربزۀ شیرینم!
  ***** www.Fun4you.ir *****

بهترین سایت اس ام اس: fun4you.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد