فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

اس ام اس عاشقانه مهر 91

 wWw.Fun4you.Ir

اس ام اس عشق مهر ماه 91

http://night-skin.com/blogcode/tasvir-zibasazi/upimg/uploads/1333814710.gif


***** www.Fun4you.ir *****
من منتظرت شدم ولی در نزدی / بر زخم دلم گل معطر نزدی
گفتی که اگر شود می آیم اما / مرد این دل و آخرش به او سر نزدی . . .

***** www.Fun4you.ir *****

دلتنگی چیست ؟ یادگاری از آنان که دوستشان داریم و از ما دورند !

***** www.Fun4you.ir *****

چشمانت زمین محبت بودند و من جاذبه اش را
وقتی سیب درخت دلم افتاد فهمیدم . . .

***** www.Fun4you.ir *****

خاطرات چوبهای خیسی هستند ، که با آتش زندگی ، نه میسوزند
و نه خاکستر میشوند . . .

***** www.Fun4you.ir *****

خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام
نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام . . .

***** www.Fun4you.ir *****

در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی
خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی . . .

***** www.Fun4you.ir *****

دلم کرده هوایت نازنینم
فدای بوسه هایت ! نازنینم
تمام صورتت پنکیک پوش است
بگو بوسم کجایت نازنینم !

***** www.Fun4you.ir *****

امروز با غرورت باز م مرا شکستی / با ناز و قهر و کینه مهرم زدل گسستی
دانی که بی تو هیچم ای ماه  بی مروت /  باشد که بار دیگر قلب مرا شکستی . . .

***** www.Fun4you.ir *****


 oOoOo بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب oOoOo


***** www.Fun4you.ir *****

گلی از شاخه اگر می چینیم ، برگ برگش نکنیم و به بادش ندهیم
لااقل لای کتاب دلمان بگذاریم و شبی چند از آن را هی بخوانیم
و ببوسیم و معطر بشویم ، شاید از باغچه ی کوچک اندیشه یمان گل روید . . .

***** www.Fun4you.ir *****

گفتی : ما به درد هم نمی خوریم
اما هرگز ندانستی که من تو را برای دردهایم نمی خواستم . . .

***** www.Fun4you.ir *****

ناز کمتر کن که من اهل تمنا نیستم / زنده با عشقم ، اسر سود و سودا نیستم
عاشق دیوانه ای بودم که بر دریا زدم / رهرو گمگشته ای هستم که بینا نیستم . . .

***** www.Fun4you.ir *****

آیین عشق بازی دنیا عوض شده است / یوسف و زلخا هم عوض شده است
سر همچنان به سجده فرو برده ام ولی / در عشق سال هاست که فتوا عوض شده است . . .

***** www.Fun4you.ir *****

درد حرف نیست نام دیگر من است ، من چگونه نام خویش را صدا کنم !

***** www.Fun4you.ir *****

بسوزد دلت که سوزاندی دلم را /  به ویرانی کشاندی منزلم را
فکندی زیر پا احساس و شورم /  نکردی رحم،  حتی بر غرورم . . .

***** www.Fun4you.ir *****

دلم را شبی در حضورم شکستی /  نه آینه، حتی غرورم شکستی
ندادی به خلوتگاه عشق ، راهم /  پلی بود اگر در عبورم شکستی . . .

***** www.Fun4you.ir *****

شده بازیچه ای قلب صبورم شکستی عاقبت بال غرورم
به آسانی گذشتی از کنارم مثال دفتری کردی مرورم . . .

***** www.Fun4you.ir *****
گوشی اچ تی سی ، آیفن یا نوکیا مدل دم پایی !
چه فرقی می کند وقتی منتظر تماس تو نباشد . . .

***** www.Fun4you.ir *****


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد