فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

اس ام اس فلسفی دل شکسته ابان ماه 91

wWw.Fun4you.Ir

اس ام اس فلسفی دل شکسته جدید ابان 91

http://s3.picofile.com/file/7374105371/fun4you_ir_sms.gif



برآنچه گذشت، آنچه شکست و آنچه ریخت حسرت نخور
زندگی اگر زیبا بود با گریه شروع نمی شد...

***** www.Fun4you.ir *****
تو با دلتنگی های من، تو با این جاده همدستی
تظاهر کن ازم دوری، تظاهر میکنم هستی

***** www.Fun4you.ir *****
کاش می شد زندگی را هم عوض کرد٬
مثل «چایی»٬
وقتی که سرد می شود…
(ریحانه السادات موسوی)

***** www.Fun4you.ir *****
اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است؟
اینجا گم که می شوی به جای اینکه
دنبالت بگردند فراموشت می کنند …

***** www.Fun4you.ir *****
خیلی وقته دیگه زندگی خوش نمیگذره …
فقط داره میگذره…

***** www.Fun4you.ir *****
شکستنی رفع بلاست …
اما
باور نمیکند دلم

***** www.Fun4you.ir *****
چقدر دلم هواتو می کنه
حالا که دیگر هوامو نداری

***** www.Fun4you.ir *****


oOoOo بقیه اس ام اس در ادامه مطلب oOoOo


اس ام اس دل شکسته جدید

کوچ پرنده به من آموخت وقتی هوای رابطه سرد است، باید رفت…

***** www.Fun4you.ir *****
از یه جایی به بعد آدم دیگه دوست نداره همه چی درست بشه ، دوست داره همه چی تموم بشه

***** www.Fun4you.ir *****
اگه همونقدر که واسه خر کردن من تلاش کردی واسه خودت وقت میزاشتی تا الان آدم شده بودی

***** www.Fun4you.ir *****
آلزایمر درد نیست!
براى بعضى ها درمان است…

***** www.Fun4you.ir *****
تویى که میگى : دیگه مثل من پیدا نمیکنى!
واقعا فکر میکنى بعد از تو ، دنبال یکى مثل تو میگردم؟!

***** www.Fun4you.ir *****
کاش می شد درست،گریه کنیم
مثل روز نخست، گریه کنیم
نامه ای گر رسیدمان از دوست
پیش مامور پست، گریه کنیم

***** www.Fun4you.ir *****
پیامک دل شکسته

ستاره وقتی میشکنه میشه شهاب، اما دلی که میشکنه میشه سوال بی جواب

***** www.Fun4you.ir *****
اگر “او” برای “تو” ساخته شده!
“من” برای “تو” ویران شده‌ام !

***** www.Fun4you.ir *****
برای ماندن باید رفت …
گاه در قلب کسی … گاه از قلب کسی …

***** www.Fun4you.ir *****
کاش می شد به زمانی برگردم که تنها نگرانیم شکستن نوک مدادم بود

***** www.Fun4you.ir *****
خدا را دوست دارم !
حافظ را هم !
ولی خداحافظ را نه !

***** www.Fun4you.ir *****
هوا خوب و بدش فرقی نداره ، به هوای تو نفس میکشم هنوز !

***** www.Fun4you.ir *****
منصفانه جدا می شویم …
تو برای خودت زندگی میکنی … من برای خودم می میرم …!

***** www.Fun4you.ir *****
حالا که قرار نیست دیگر حوای من باشی
به چه امیدی آدم شوم ؟

***** www.Fun4you.ir *****
پیامک های دل شکسته خیلی جدید

خوشحالم که ساعتها را جلو کشیده اند
حالا یک ساعت کمتر از همیشه نیستی !

***** www.Fun4you.ir *****
می گریم در اشکهایم تو را میبینم اشک هایم را پاک میکنم تا کسی تو را نبیند
از کدام سو دورم می زنی؟
می خواهم از همان سو …
دورت بگردم!

***** www.Fun4you.ir *****
قبل از آنکه جنازه ام را به خاک بسپارند وصیت میکنم روی سنگ قبرم بنویسند: چقدر گفتم من بی تو میمیرم
سر تا پا سؤال بودم
وقتی …
مرا جواب کرد.
(الهه زاهدی)

***** www.Fun4you.ir *****
آنشرلی هم نشدیم.
یکی ازمون بپرسه:
آنه!
تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت؟

***** www.Fun4you.ir *****
برایت گریه می کنم مثل آنهایی که دنبال کسی می گردند، ولی خودشان گم شده اند …

***** www.Fun4you.ir *****
گلچین اس ام اس دل شکسته

انسانها ناگهان شکسته و پیر نمی شوند
این ماییم که دیر به دیر نگاهشان می کنیم…

***** www.Fun4you.ir *****
مثل آسمان می مانی؛ دوستت دارم اما نمیتوانم داشته باشمت…

***** www.Fun4you.ir *****
مرور می کنم خاطراتم را، اما کپی که برابر اصل نمی شود…

***** www.Fun4you.ir *****
عادت می کنیم
به داشتن چیزی و سپس نداشتنش
به بودن کسی و سپس به نبودنش
تنها عادت می کنیم … اما فراموش نه

***** www.Fun4you.ir *****
چه تفاوت عمیقی ست
بین تنهایی قبل از نبودنت
و تنهایی بعد از نبودنت…

***** www.Fun4you.ir *****
اس ام اس جدید

باید همیشه یه کسی منتظر آدم باشه…تنها راه تصادف نکردن اینه
دیشب شبم به ناله آه و فغان گذشت
یعنی چنانکه میل تو بود، آن چنان گذشت

***** www.Fun4you.ir *****
حق با کشیش ها بود گالیله! زمین آنقدرها هم گرد نیست…
هر کس میرود دیگر باز نمیگردد…

***** www.Fun4you.ir *****
جای خالیت را نفس عمیق می کشم.
عطرت از تو باوفاتر است…

***** www.Fun4you.ir *****
نه صبر هست ما را نه دل، نه تاب هجران / مائیم و نیم جانی، آن هم به لب رسیده

***** www.Fun4you.ir *****
سنگها شاید،
اما گنجشکها هیچ وقت
مفت نبوده اند.
قلبشان همیشه میزند…

***** www.Fun4you.ir *****
اس ام اس گلچین

افسانه ی حیات به پایان رسید و باز / شب های انتظار، به پایان نمی رسد

***** www.Fun4you.ir *****
تک درخت آرزوهایم آتش گرفت.
بگذارید جنگل بسوزد…

***** www.Fun4you.ir *****
وقتی دیر رسیدم و با دیگری دیدمت …
فهمیدم که گاهی
“هرگز نرسیدن بهتر از دیر رسیدن است”

***** www.Fun4you.ir *****
سلامتیه اونایی که خودشون سنی ندارن
ولی روزگار دلشونو پیر کرده …

***** www.Fun4you.ir *****
با سیگار کشیدن کسى مرد نشد
ولى
با نامردى، خیلى ها سیگارى شدن…

***** www.Fun4you.ir *****
حتی عکستم ندارم که بذارم روبروم / اونقدر نگاش کنم تا بشکنه بغض گلوم…
کی اشکاتو پاک میکنه، شبا که غصه داری
بهش بگو ذوق نکنه، اونم تنها میذاری !

***** www.Fun4you.ir *****
بگو نبارد برف
این‌همه سپید ننشیند بر زمین …
حالا که رد پای ما کنار هم جفت نمی‌شود

***** www.Fun4you.ir *****
پرنده ای پرید ؛ یاد تو افتادم...
پاییز نزدیک است !

***** www.Fun4you.ir *****
گاهی عکسی را میسوزانیم و گاهی عکسی ما را میسوزاند…

***** www.Fun4you.ir *****
گاه آدمی در بیست سالگی می میرد ولی در هفتاد سالگی به خاک سپرده میشود. (صادق هدایت)

***** www.Fun4you.ir *****
دلگیر نباش ، تقصیر خودت بود.
دسته کلید علاقه که گم شد، باید عوض کنی قفل تمام آرزو ها را …

***** www.Fun4you.ir *****
فرقی نمیکند دختر باشی یا پسر؛ همین که با دل کسی بازی نکنی مردی…

***** www.Fun4you.ir *****
تازه حکمت بازی های کودکانه را میفهمم!
زووووووو …
تمرین این روزهای نفس گیر بود …

***** www.Fun4you.ir *****
آمدم …
بودی!
اما مثل قبل نبودی …
رفتم.
(فاطمه.س)

***** www.Fun4you.ir *****
آخر قصه ی ما را همان اول لو دادند …
همان جایی که گفتند: یکی بود ، یکی نبود …

***** www.Fun4you.ir ****
گنجشک می خندید به اینکه چرا من هر روز بی هیچ پولی برایش دانه میپاشم، من می گریستم به اینکه حتی گنجشک هم محبت مرا از سادگی ام میپندارد.
 ***** www.Fun4you.ir ****
چه سرنوشت غم انگیزی؛
کرم کوچک ابریشم تمام عمر قفس می بافت، ولی به فکر پریدن بود …
***** www.Fun4you.ir ****
عشق همیشه نافرجام است برای درخت ها
به آسمان هم که برسند به همدیگر نمی رسند؛ تبرها مگر کاری کنند …
***** www.Fun4you.ir ****
پایـیــــز فصل رسیدن انـارهای سـرخ است …
و انار چه دل خونــــی دارد
از رسیـدن …
***** www.Fun4you.ir ****
ضرب المثل چینی: برنج سرد را می توان خورد، چای سرد را می توان نوشید، اما نگاه سرد
را نمی توان تحمل کرد
 ***** www.Fun4you.ir ****
اسمس و مسیج گلچین خیلی جدید

(ساده) که باشی
زود (حل) میشوی

***** www.Fun4you.ir ****

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد