فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

متن ترانه های آلبوم من خود آن سیزدهم از محسن چاوشی

 wWw.Fun4you.Ir 

متن آهنگ های آلبوم من خود آن سیزدهم از محسن چاوشی 

         

 

         

oOoOo متن ترانه های این آلبوم بی نظیر در ادامه مطلب oOoOo

     

      

متن آلبوم من خود آن سیزدهم

متن آهنگ شیرمردا از محسن چاوشی

» شاعر : مولانا
» آهنگ ساز : محسن چاوشی
» تنظیم : محسن چاوشی

متن ترانه شیرمردا:

چون ملک ساخته خود را به پر و بال دروغ ..
همه دیوند که ابلیس بود مهترشان
همه قلبند و سیه چون بزنی بر سر سنگ ..
هین چرا غره شدستی تو به سیم و زرشان
شیرمردا تو چه ترسی ز سگ لاغرشان ..
برکش آن تیغ چو پولاد و بزن بر سرشان

متن آلبوم من خود آن سیزدهم از محسن چاووشی

متن آهنگ غلط کردم غلط محسن چاوشی

» شاعر : وحشی بافقی
» آهنگ ساز : محسن چاوشی
» تنظیم : ( امیر جمال فرد )

متن ترانه غلط کردم غلط:

تکیه کردم بر وفای او، غلط کردم، غلط
باختم جان در هوای او، غلط کردم، غلط

عمر کردم صرف او، فعلی عبث کردم، عبث
ساختم جان را فدای او، غلط کردم، غلط

دل به داغش مبتلا کردم، خطا کردم، خطا
سوختم خود را برای او، غلط کردم، غلط

اینکه دل بستم به مهر عارضش، بد بود، بد
جان که دادم در هوای او، غلط کردم، غلط

همچو وحشی رفت جانم در هوایش، حیف، حیف
خو گرفتم با جفای او، غلط کردم، غلط

متن آلبوم من خود آن سیزدهم از محسن چاووشی

متن آهنگ ستمگر از محسن چاوشی

شاعر : شهریار (شاعر)
آهنگ ساز : محسن چاوشی
تنظیم : کوشان حداد

برو ای یار که ترک تو ستمگر کردم
حیف از آن عمر که در پای تو من سرکردم
عهد و پیمان تو با ما و وفا با دگران
ساده دل من که قسم های تو باور کردم
به خدا کافر اگر بود به رحم آمده بود
زآن همه ناله که من پیش تو کافر کردم
تو شدی همسر اغیار و من از یار و دیار
گشتم آواره و ترک سر و همسر کردم
از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران
رفتم از کوی تو لیکن عقب سرنگران
ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی
تو بمان و دگران وای به حال دگران
برو ای یار که ترک تو ستمگر کردم
حیف از آن عمر که در پای تو من سرکردم
عهد و پیمان تو با ما و وفا با دگران
ساده دل من که قسم های تو باور کردم
به خدا کافر اگر بود به رحم آمده بود
زآن همه ناله که من پیش تو کافر کردم
در غمت داغ پدر دیدم و چون در یتیم
اشک ریزان هوس دامن مادر کردم
از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران
رفتم از کوی تو لیکن عقب سرنگران
ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی
تو بمان و دگران وای به حال دگران

متن آلبوم من خود آن سیزدهم از محسن چاووشی

متن آهنگ نگار از محسن چاوشی

شاعر : بابا طاهر
آهنگ ساز : محسن چاوشی
تنظیم : شهاب اکبری

متن ترانه نگار:

نگار تازه خیز من کجایی
به چشمان سرمه ریز من کجایی
نفس بر سینه ی طاهر رسیده
دم مردن عزیز من کجایی

فلک در قصد ازارم چرایی
گلم گر نبستی خارم چرایی
تو که باری ز دوشم بر نداری
میان بار سر بارم چرایی

متن آلبوم من خود آن سیزدهم از محسن چاووشی

متن آهنگ کو به کو از محسن چاوشی

شاعر : مولانا
آهنگ ساز : محسن چاوشی
تنظیم : شهاب اکبری

متن ترانه کو به کو:

هین کژ و راست می‌روی باز چه خورده‌ای بگو
مست و خراب می‌روی خانه به خانه کو به کو
با که حریف بوده‌ای بوسه ز کی ربوده‌ای
زلف که را گشوده‌ای حلقه به حلقه مو به مو
نی تو حریف کی کنی ای همه چشم و روشنی
خفیه روی چو ماهیان حوض به حوض جو به جو
راست بگو به جان تو ای دل و جانم آن تو
ای دل همچو شیشه‌ام خورده میت کدو کدو
راست بگو نهان مکن پشت به عاشقان مکن
چشمه کجاست تا که من آب کشم سبو سبو
در طلبم خیال تو دوش میان انجمن
می‌نشناخت بنده را می‌نگریست رو به رو
چون بشناخت بنده را بنده کژرونده را
گفت بیا به خانه هی چند روی تو سو به سو
عمر تو رفت در سفر با بد و نیک و خیر و شر
همچو زنان خیره سر حجره به حجره شو به شو
گفتمش ای رسول جان ای سبب نزول جان
ز آنک تو خورده‌ای بده چند عتاب و گفت و گو
گفت شراره‌ای از آن گر ببری سوی دهان
حلق و دهان بسوزدت بانگ زنی گلو گلو
لقمه هر خورنده را درخور او دهد خدا
آنچه گلو بگیردت حرص مکن مجو مجو
گفتم کو شراب جان ای دل و جان فدای آن
من نه‌ام از شتردلان تا برمم به های و هو
حلق و گلوبریده با کو برمد از این ابا
هر کی بلنگد او از این هست مرا عدو عدو
دست کز آن تهی بود گر چه شهنشهی بود
دست بریده‌ای بود مانده به دیر بر سمو
خامش باش و معتمد محرم راز نیک و بد
آنک نیازمودیش راز مگو به پیش او

متن آلبوم من خود آن سیزدهم از محسن چاووشی

متن آهنگ من خودم آن سیزدهم از محسن چاوشی

یار و همسر نگرفتم که گرو بود سرم
تو شدی مادر و من با همه پیری پسرمتو جگر گوشه هم از شیر بریدی و
هنوزمن بیچاره همان عاشق خونین جگرم
پدرت گوهر خود تا به زر و سیم فروخت
پدر عشق بسوزد که درآمد پدرم
عشق و آزادگی و حسن و جوانی و هنر
عجبا هیچ نیارزید که بی سیم و زرم
سیزده را همه عالم به در امروز از شهر
من خود آن سیزدهم کز همه عالم بدرمتا به دیوارو و درش تازه کنم عهد قدیم
گاهی از کوچه معشوقه خود می گذرم

تو از آن دگری رو مرا یاد تو بس
خود تو دانی که من از کان جهانی دگرم

از شکار دگران چشم و دلی دارم سیر
شیرم و جوی شغالان نبود آبخورم
سیزده را همه عالم بدر امروز از شهر
من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم…
تا به دیوارو و درش تازه کنم عهد قدیم
گاهی از کوچه معشوقه خود می گذرم


 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی:آلبوم-آلبوم جدید مجید خراطها-آلبوم دیگه میرم-ترانه های عاشقانه-دانلود آلبوم جدید مجید خراطها به نام دیگه میرم-دانلود آلبوم جدید مجید خراطها دیگه میرم-دانلود آلبوم دیگه میرم مجید خراطها-دانلود آهنگ دیگه میرم مجید خراطها-دانلود دیگه میرم مجید خراطها-دانلود رایگان مجید خراطها دیگه میرم-دانلود مجید خراطها دیگه میرم-دیگه میرم-متن ترانه های آلبوم دیگه میرم-مجید خراطها-مجید خراطها دیگه میرم-مجید خراطها دیگه میرم دانلود-مطالب روز-کد مجید خراطها دیگه میرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد