فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

متن آهنگ های آلبوم " دوست دارم " از " گروه سون "

wWw.Fun4you.Ir
متن ترانه های آلبوم " دوست دارم " از " گروه سون "
        
http://s4.picofile.com/file/7900016983/7th_Music_Band_Dooset_Daram_.jpg
       
oOoOo متن آهنگ های این آلبوم شنیدنی در ادامه مطلب oOoOo
       
متن آهنگ نفس از گروه سون

همه لحظه ها غریبن بوی دلتنگیو میدن
تو میخوای ازم جدا شی اینو چشمای تو میگن
اینو چشمای تو میگن که دیگه دوستم نداری
واسه احساس کی امروز بیشتر از من بی قراری

همه لحظه ها غریبن بوی دلتنگیو میدن
تو میخوای ازم جدا شی اینو چشمای تو میگن
اینو چشمای تو میگن که دیگه دوستم نداری
واسه احساس کی امروز بیشتر از من بی قراری

من نمیخوام کسی جز تو پر شه عطرش توی خونه
نمیخوام هیشکی به جز من توی قلب تو بمونه
اما چشمات اینو میگن که دلت یه جایی گیره
باشه عشقم برو حتی اگه این نفس بگیره

دلتو یه روزی عاشقم بودو عشقه من تو قلب تو یه جایی داشت
چی شد اونی که تموم عمرشو بی بهونه پای عشقه من میذاشت
تو برام میمردی من خوب یادمه نمیشد یه لحظه ازم دور بشی
حالا که داری میگی بهم بگو اون همه حسو گذاشتی پای کی؟

من نمیخوام کسی جز تو پر شه عطرش توی خونه
نمیخوام هیشکی به جز من توی قلب تو بمونه
اما چشمات اینو میگن که دلت یه جایی گیره
باشه عشقم برو حتی اگه این نفس بگیره

----------------------------------------------------------------------------

متن آهنگ خواهش از گروه سون

خواهشم بی تاثیر
رفتنت بی تغییر
انتظارشو نداشتم بری ترکم بکنی
میتوسنتی بیشتر از این درکم بکنی
عشق من معصومه
حسشم آرومه
انتظارشو نداشتم منو اتیش بزنی
تو همونی که میگفتی تا ابد عشقه منی

به تو گفتم قلبم بیش تو جا مونده
با خودت کجای دنیا میبری قلب منو
عشق من همه کسم من تورو میخواستم
میتونستم وایسم پای عشق تو تا باشه نفسم

گریه میکردم که با تو هر لحظه
بودنم می ارزه بودنم می ارزه
چرا میخوای بگیری لحظه هامو من میدونم
این جدایی میسوزونه دلمو
اینکه تو چشمامه
فکر نکن اشکامه
اخر دنیامه اخر دنیامه
که میریزه روی شونه های تو
تو میریو من میمونم
با یه عالم عاشقانه های تو

به تو گفتم قلبم بیش تو جا مونده
با خودت کجای دنیا میبری قلب منو
عشق من همه کسم من تورو میخواستم
میتونستم وایسم پای عشق تو تا باشه نفسم

گریه میکردم که با تو هر لحظه
بودنم می ارزه بودنم می ارزه
چرا میخوای بگیری لحظه هامو من میدونم
این جدایی میسوزونه دلمو
اینکه تو چشمامه
فکر نکن اشکامه
اخر دنیامه اخر دنیامه
که میریزه روی شونه های تو
تو میریو من میمونم
با یه عالم عاشقانه های تو

خواهشم بی تاثیر
رفتنت بی تغییر
انتظارشو نداشتم بری ترکم بکنی
میتوسنتی بیشتر از این درکم بکنی
عشق من معصومه
حسشم آرومه
انتظارشو نداشتم منو اتیش بزنی
تو همونی که میگفتی تا ابد عشقه منی

----------------------------------------------------------------------------

متن آهنگ دوست دارم از گروه سون

دارم از تو دور میشم
داره تنها میشه قلبم
میدونم نبودن تو
جونمو میگیره کم کم
چیزی از دلم نمونده
بعد دل شکستن تو
یه اتاق ساکت و سرد
منو فکر رفتن تو
منو فکر رفتن تو

دوستت دارم
دوستت دارم هنوز عشقه منی
میدونم منو از یاد میبری
بهونه نفس کشیدنم تویی
دوستت دارم تو قلب من فقط تویی

دوستت دارم
دوستت دارم هنوز عشقه منی
میدونم منو از یاد میبری
بهونه نفس کشیدنم تویی
دوستت دارم تو قلب من فقط تویی

دارم از یاد تو میرم
بی تو هر لحظه میمیرم
ته زندگیم همینجاس
بدون اینو که میمیرم
میگم عاشق تو هستم
بی تو اروم نمیگیرم

دارم از یاد تو میرم
بی تو هر لحظه میمیرم
ته زندگیم همینجاس
بدون اینو که میمیرم
میگم عاشق تو هستم
بی تو اروم نمیگیرم

دوستت دارم
دوستت دارم هنوز عشقه منی
میدونم منو از یاد میبری
بهونه نفس کشیدنم تویی
دوستت دارم تو قلب من فقط تویی

دوستت دارم
دوستت دارم هنوز عشقه منی
میدونم منو از یاد میبری
بهونه نفس کشیدنم تویی
دوستت دارم تو قلب من فقط تویی

دارم از تو دور میشم
داره تنها میشه قلبم
میدونم نبودن تو
جونمو میگیره کم کم
چیزی از دلم نمونده
بعد دل شکستن تو
یه اتاق ساکت و سرد
منو فکر رفتن تو
منو فکر رفتن تو

دوستت دارم
دوستت دارم هنوز عشقه منی
میدونم منو از یاد میبری
بهونه نفس کشیدنم تویی
دوستت دارم تو قلب من فقط تویی

----------------------------------------------------------------------------

متن آهنگ من بی تو میمیرم از گروه سون

وقت گریه هیچی مثل شونه های تو نمیشه
من واسه نفس کشیدن تورو میخوام تا همیشه
تورو میخوام واسه قلبم که بهونه داشته باشه
تا چشام دوباره از خواب رو چشمای تو وا شه

من به تو ستارمو میبخشم
قلب پاره پارمو میبخشم
جز خودت که حالمو میفهمی
به تو هرچی دارمو میبخشم

من بی تو میمیرم
فقط پیش تو آروم میگیرم
تا جون دارم به عشقت اسیرم
هرچی که دارم تویی بی تو میمیرم

بی تو هر لحظه دلم میگیره از هرچی که هست
نذار بمونم بی تو بی نفس هرچی که دارم تویی
بی تو میمیرم

نمیدونم چرا دلواپسی ها تموم نمیشن
چجوری بگم میخوامت تا دلت نگیره از من
چجوری بگم که قلبم زندگیشو از تو داره
دل من محاله بی تو بتونه طاقت بیاره

من به تو ستارمو میبخشم
قلب پاره پارمو میبخشم
جز خودت که حالمو میفهمی
به تو هرچی دارمو میبخشم

من بی تو میمیرم
فقط پیش تو آروم میگیرم
تا جون دارم به عشقت اسیرم
هرچی که دارم تویی بی تو میمیرم

بی تو هر لحظه دلم میگیره از هرچی که هست
نذار بمونم بی تو بی نفس هرچی که دارم تویی
بی تو میمیرم

----------------------------------------------------------------------------

متن آهنگ نرو خواهش میکنم از گروه سون

نرو خواهش میکنم
فقط یه لحظه صبر کن
که هنوز حرف نگفته واسه تو خیلی دارم
از تو خواهش میکنم
طاقت بیار یه ثانیه
قول مردونه مید دستاتو تنها نذارم
از تو خواهش میکنم
یکم به حرفم گوش کن
من دور از تو عزیزم
تورو روندم از خودم
نگیر لحظه رو ازم
یکم بمون تا بگم
که نفهمیدم چرا از تو یه دنیا دور شدم

تورو از دست بدم چیزی نمیمونه برام
مگه جز تو چیزی هم هست که از دنیا بخوام
نمیتونم ببینم یه نفس از تو جدام
دارم اقراق میکنم بی تو بمونم میمیرم
ترسی ندارم که بگم نفس از تو میگیرم
نذار این خواهش قلبم حرفای اخرم بشه
نگو که بر نمیگردی نذار که باورم بشه

نرو خواهش میکنم
فقط یه لحظه صبر کن
که هنوز حرف نگفته واسه تو خیلی دارم
از تو خواهش میکنم
طاقت بیار یه ثانیه

نرو خواهش میکنم
دارم گناهمو میگم
میدونم اونکه غرورتو ازت گرفت منم
اگه میتونی ببخش
وگرنه بعد رفتنت
شک نکن که از نفس کشیدنم دل میکنم

تورو از دست بدم چیزی نمیمونه برام
مگه جز تو چیزی هم هست که از دنیا بخوام
نمیتونم ببینم یه نفس از تو جدام
دارم اقراق میکنم بی تو بمونم میمیرم
ترسی ندارم که بگم نفس از تو میگیرم
نذار این خواهش قلبم حرفای اخرم بشه
نگو که بر نمیگردی نذار که باورم بشه

----------------------------------------------------------------------------

متن آهنگ یه راهی پیش روم بذار از گروه سون

دوست دارم ولی چرا
نمیتونم ثابت کنم
لالایی میخونم ولی
نمیتونم خوابت کنم
دوست داشتن منو چرا
نمیتونی باور کنی
اتیش این عشقو شاید
دوست داری خاکستر کنی

دوست دارم ولی چرا
نمیتونم ثابت کنم
لالایی میخونم ولی
نمیتونم خوابت کنم
دوست داشتن منو چرا
نمیتونی باور کنی
اتیش این عشقو شاید
دوست داری خاکستر کنی

شایت میخوای همه عشق بمونه تو دل خودم
دلت میخواد دیگه بهت نگن عاشقت شدم
کاش توی چشام میدیدی کاش که اینو میفهمدیدی
بگو چطور ثابت کنم که تو بهم نفس میدی
یه راهی پیش روم بذار
یکم بهم فرصت بده
برای عاشق شدن خودت بهم جرات بده
یکاری کردی عاشقت هر لحظه بی تابت بشه
من جونمو بهت میدم شاید بهت ثابت بشه

یه راهی پیش روم بذار
یکم بهم فرصت بده
برای عاشق شدن خودت بهم جرات بده
یکاری کردی عاشقت هر لحظه بی تابت بشه
من جونمو بهت میدم شاید بهت ثابت بشه

----------------------------------------------------------------------------

متن آهنگ همش به تو فکر میکنم از گروه سون

وقتی نگاه میکنم
به ماه تو اسمون
فکر میکنی چی میبینم
به جز تو و گذشتمون
تموم این ثانیه ها
فقط به تو فکر میکنم
لحظه به لحظه بی صدا
فقط به تو فکر میکنم

شبونه شونه های من
وفتی میشه بی تکیه گاه
فقط تورو ازت میخوام
با التماس این نگاه
کی میتونه بهم بگه
چیه جواب گریه هام
وقتی دلم میگیره باز
از روزگار تورو میخوام

همش به تو فکر میکنم
تو که همیشه تو دلم
هستیو هیچوقت نمیری
هرچی که هست عاشقتم
هرجوری شه نمیذارم
عشقتو از من بگیری

همش به تو فکر میکنم
تو که همیشه تو دلم
هستیو هیچوقت نمیری
هرچی که هست عاشقتم
هرجوری شه نمیذارم
عشقتو از من بگیری

توی تمام لحظه هام
بی اختیار و بی قرار
اونکه تورو میخواد منم
خیلی ازم دوری ولی
اون کسی که ارزوشه
تو یاده تو بیاد منم

همش به تو فکر میکنم
تو که همیشه تو دلم
هستیو هیچوقت نمیری
هرچی که هست عاشقتم
هرجوری شه نمیذارم
عشقتو از من بگیری

----------------------------------------------------------------------------

متن آهنگ عشقه من از گروه سون

نگو تموم شد هرچی بوده داری میری از پیشم
من هنوزم از نبودت دیوونه میشم
هنوزم با دیدنت دلم تو سینه میزنه
هنوزم اسم قشنگت تموم دنیای منه
تو قلب من جز عشقه تو هیچ چیزی جا نداره
نگو بهم میخوای بری نگو که حرف اخره
بی تو میمیرم به خدا بی تو میمیرم من

ذره ذره وجودم بی تو هر لحظه ازم تورو میخواد
هرچی فریاد میزنم اسم تورو از تو جوابی نمیاد
بذار چشماتو ببنم بذار اروم بگیرم
بذار عاشق تو باشم به پای عشقت بمیرم
بذار چشماتو ببنم بذار اروم بگیرم
بذار عاشق تو باشم به پای عشقت بمیرم

دلم گرفت از اینکه میبینم که بی تو بی کسم
از اینکه احساس میکنم دیگه به تو نمیرسم
چشمای بی طاقت من به جز تو چیزی ندارن
با دیدنت بی اختیار قد یه دنیا میبارم

تو قلب من جز عشقه تو هیچ چیزی جا نداره
نگو بهم میخوای بری نگو که حرف اخره
بی تو میمیرم به خدا بی تو میمیرم من

ذره ذره وجودم بی تو هر لحظه ازم تورو میخواد
هرچی فریاد میزنم اسم تورو از تو جوابی نمیاد
بذار چشماتو ببنم بذار اروم بگیرم
بذار عاشق تو باشم به پای عشقت بمیرم
بذار چشماتو ببنم بذار اروم بگیرم
بذار عاشق تو باشم به پای عشقت بمیرم

     
||| منتظر نظرات شما عزیزان هستیم |||
    

نظرات 1 + ارسال نظر
تبادل لینک 30 مرداد 1392 ساعت 18:20 http://www.fado.ir/exchange.htm

سلام دوست عزیز - اگر تمایل دارید تا با 250 سایت در مدت 24 ساعت تبادل لینک داشته باشید لطفا به سایت ما سری بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد