فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

دانلود گلچین مولودی به مناسبت میلاد امام رضا (ع)

wWw.Fun4you.Ir
دانلود مولودی های بسیار زیبا به مناسبت میلاد امام رضا (ع)
     

مولودی خوانی، مدیحه سرایی و مداحی وِیژه ولادت ثامن الائمه امام رضا (علیه السلام)

خجسته سالروز ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت بر همگام مبارک باد

           
http://s1.picofile.com/file/7937071933/%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85_%D8%B1%D8%B6%D8%A7.jpg
     
مجموعه ای که آماده کردیم، شامل زیباترین مولودی ها و مدیحه سرایی به مناسبت سالروز تولد حضرت امام رضا (ع) میباشد که توسط مداحان مشهور خوانده شده است. دانلود این مجموعه گلچین و بسیار شنیدنی را به علاقمندان توصیه میکنیم.
           
oOoOo دانلود در ادامه مطلب oOoOo
           

| پر میکشد دلم با صدای ابالفضل بختیاری |

بازم دلم هواییه، یه گنبد طلاییه،‌دل همه ایرونی ها، دل امام رضاییه

| بیمه امام رضا (ع) با مداحی سیدمهدی میرداماد |

دم حرم سلطان خونه دلم بنا شده، خاک وطنم ایران بیمه امام رضا شده

|  دریا ضریح توست با مداحی سیدمهدی میرداماد |

همیشه قبل هر حرفی برایت شعر میخوانم، قبولم کن من آداب زیارت را نمیدانم

| قیمت خاک بوسی با صدای سیدمهدی میرداماد |

مهر تو شرط عشق و شیدایی است، عشق تو ابتدای ایمان است

| حجّ فقرایی با صدای سیدمهدی میرداماد |

دوباره بیقراره خبرای حرم و میاره، برای جشن تولد دل روی دل میذاره

| حضرت دوست با مداحی مهدی سلحشور |

در آن صحن قدیمی حرم روبروی پنجره فولاد، یک جامعه میخواند یکی رفت یکی ماند…

| دخیل پنجره فولاد با صدای مهدی سلحشور |

شادی میلادت، صحن گوهرشادت، دلای ما دخیل آن پنجره فولادت

| ما را ببخش آقا جان با مداحی مهدی سلحشور |

ببخشین که از عشق نداریم نشانی، دو بیت از دو غزل حسن ختام شب رویایی

| کبوتر حرمم کن با با نوای مهدی سلحشور |

ببینم آمده ام فطرس شهر تو شوم، داخل ایوان طلایی پرم سوخته، تا کی نشوم کرب و بلایی

| دلم برات پر میزنه با نوای محمود کریمی |

اذن دخول حرم تو یا ابالفضله، دست عطا و کرم تو با ابالفضله

| به امید کرمت آمدم با مداحی محمود کریمی |

این نسخه را بر بال یک پروانه بنویسید، دارو نه در این برگه داروخانه بنویسید

| دست ما هم بگیر آقا با صدای سیدمهدی میرداماد |

باز هم در به در شب شدم ای نوح سلام، باز هم زایرتان نیستم از دور سلام

| سقاخانه آقا با صدای سیدمهدی میرداماد |

با رضا دل خرابم آباده، قرعه مستی به دلم افتاده، این دلم پشت پنجره فولاده

| یا امام رضا (ع) با نوای سیدمهدی میرداماد |

از حبس سرد فاصله آزاد می شوم، وقتی دخیل پنجره فولاد می شوم

| سفره کرامت با مداحی ابالفضل بختیاری |

گل واژه دفتر وفت نام رضاست،‌ خورشید کبوتر سر بام رضاست

| حرمت را نشان بده با مداحی حسین سیب سرخی |

بحث سر دیدن کریمی یار است، ور نه گدا بودن افتخار ندارد

| خاک پایت شوم با صدای حسین سیب سرخی |

دلم در هوای تو، شدم مبتلای تو، گذشته همه عمر من با دعای تو

| دورت بگردم مولا با مداحی مهدی رعنایی |

شهر دلا شد به نورت منوّر، جونم رو میدم به پای تو دلبر

| حرف دلم با مداحی ابالفضل بختیاری |

لبریز روشنی است تمام رواق ها، آیینگی است جان کلام رواق ها

| عاشقی با یک نگاهم با صدای عبدالرضا هلالی |

میگم آقا من و با اینا بخر، بخر و هر جا خواستی ببر، عمریه عشقت رو فریاد میزنم…

| بر ساحت ضریح تو با مداحی روح الله بهمنی |

تا که بر گنبد تو دیده ام از دور افتاد، ناگهان در دل آلوده من شور افتاد

| ای قبله ی نیاز سماواتیان با صدای روح الله بهمنی |

ساقی بال و پرم بده، از جام کوثرم بده، نشسته ام به راه تو

| دخیل امام رضا (ع) با نوای روح الله بهمنی |

به جز طعام حضرتی، غذا نداره لذّتی، منتظر یک دعوتیم، زخادماتیم

| در پرتو کرامت خورشید با مداحی روح الله بهمنی |

دل بسپارید به یار کمون ابرو، صحن دلا رو بزنین آب و جارو، به به اومد ضامن آهو

| آمدی امام رضا (ع) با صدای محمود کریمی |

من کیستم گدای تو یا ثامن الحجج، افتاده ام به پای تو یا ثامن الحجج

| بر خوانِ تو مهمان منم با مداحی محمود کریمی |

پرچم و گنبد و گلدسته برای زوّار، به خوش آمد تمام سحر را حرکت می دادند

| هشتمین نور با نوای محمود کریمی |

اون ضریحت حرم خداست، قبله ما امام رضاست، اون که دریای مهربونی هاست…

| مولای خوبان یا رضا با مداحی محمود کریمی |

تا ملائک همه پرا را حرکت می دادند، دور تو قرص قمر را حرکت می دادند

| حال و هوایم تویی با صدای محمود کریمی |

در ولا فصل الخطاب نامه ایمان رضاست، آنکه بر فضلش گواهی می دهد قرآن رضاست

| در شبِ میلادِ تو با مداحی حمید علیمی |

خسته شکسته ام و به سختی رسیده ام، پشت درم بگو که مرا تو بیاورند

| آمده مقتدای دین با صدای مهدی اکبری |

یادم میاد وقتی منو داشتی جدا می‌کردی، از میونِ غصه و غم منو رها می‌کردی

| شام سیه سحر شده با مداحی مهدی اکبری |

اینجا تمام مهربانی مال آقاست، اینجا مگر بر سینه دست رد رسیده

| زندگیم فدای تو با صدای مهدی اکبری |

سلام هر کی نوکره، به سوی صحن دلبره، وا شده سمت بهشت، از تو حرم یه پنجره

     
 <<<  التماس دعا . . .  >>>
     

نظرات 1 + ارسال نظر
کدوتنبل 24 شهریور 1392 ساعت 16:29 http://mp30681.blogfa.com

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری اگه با تبادل لینک موافقی منو با عنوان داستان های کوتاه موزیک اس ام اس ورمان لینک کن و خبر بده منم بلینکم
http://mp30681.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد