فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای "محسن چاوشی" به نام "دوست داشتم"+ متن

wWw.Fun4you.Ir
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای "محسن چاوشی" به نام "دوست داشتم"
+ متن آهنگ دوست داشتم

    
ترانه سرا: حسین صفا / آهنگ و تنظیم: محسن چاوشی

     
http://s2.picofile.com/file/7941941612/Mohsen_Chavoshi_Dooset_Dashtam.jpg
         
oOoOo دانلود این آهنگ بسیار شنیدنی در ادامه مطلب oOoOo

Mohsen Chavoshi Dooset Dashtam
                 

حجم: 6.5 مگابایت

کیفیت: 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif
    
متن ترانه دوست داشتم از محسن چاوشی :

تو این فکر بودم که با هر بهونه

یه بار آسمونو بیارم تو خونه

حواسم نبود که به تو فکر کردن

خود آسمونه خود آسمونه

تو دنیای سردم

به فکر کردم

که عطرت بیاد و

بپیچه تو پارچه

بیای و بخندی

تو باز خنده هاتو

مثل شمعدونی بزارم رو طاقچه

به تو فکر کردم به تو آره آره

به تو فکر کردم که بارون بباره

به تو فکر کردم دوباره دوباره

به تو فکر کردن عجب حال داره

تو و خاک گلدون با هم قوم وخویشین

من و باد و بارون با هم رفیق صمیمیم

از این برکه باید یه دریا بسازیم

یه دریا به عمق یه عشق قدیمی

دوست داشتم با تموم وجودم

غزیزم هنوزم تو رو دوست دارم

الهی همیشه کنارتو باشم

الهی همیشه بمونی کنارم

به تو فکر کردم به تو آره آره

به تو فکر کردم که بارون بباره

به تو فکر کردم دوباره دوباره

به تو فکر کردن عجب حال داره
    
||| منتظر نظرات شما عزیزان هستیم |||
    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد