فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

اس ام اس و پیامک های عاشقانه و رمانتیک بهمن 1394

wWw.Fun4you.Ir
اس ام اس و پیامک های عاشقانه و رمانتیک بهمن 1394
      

http://s3.picofile.com/file/7414895264/fun4you_ir_logo_love_sms.jpg

    
***** www.Fun4you.ir *****

جمالت آفتاب هر نظر باد / ز خوبی روی خوبت خوبتر باد
کسی کو بسته زلفت نباشد / چو زلفت درهم و زیر و زبر باد . . .

***** www.Fun4you.ir *****

آسمان گفت که امشب، شب توست
سرخی صورت گل، از تب توست
آنچه تا عشق مرا بالا برد
بوسه گاهیست که نامش لب توست . . .

***** www.Fun4you.ir *****

انگشت نمای هر دو عالم بشوم / دیوانه تر از همین که هستم بشوم
تا عشق تو هست و لذت خواستنت / این فرض محال است که آدم بشوم

***** www.Fun4you.ir *****

سفر به فضا سفینه نمی خواهد
تو بگو دوستت دارم، فضا با من!

***** www.Fun4you.ir *****

ای چشمه ی نور، انشعاباتت کو؟
ای خانه ات آباد، خراباتت کو؟
در شهر نشانه ای ز تبلیغ تو نیست
ای عشق! ستاد انتخاباتت کو؟

***** www.Fun4you.ir *****

مهم نیست بزرگ باشی یا کوچک!
مهم این است که آنقدر مرد باشی که پای حرفت بایستی
وگرنه دهان هر نامردی بوی گند “دوستت دارم” میده

***** www.Fun4you.ir *****

شعری که تو را جان می بخشد، شاعرش را یک بار کشته است!

***** www.Fun4you.ir *****

تا عشق ترانه خوان چشمان غم است
راه من و تو همیشه پر پیچ و خم است
ای حسرت روزهای بی برگشتم
صد بار که عاشقت شوم باز کم است . . .

***** www.Fun4you.ir *****

ای بی وفا ز داغ تو در دل شرر فتاد
وز دیده اشک غم ز محبت ثمر فتاد
جورم چنان بدل بنمودی که قلب من
گردیده پاره پاره و از تن بدر فتاد

***** www.Fun4you.ir *****

چرا کینه داری تو ای روزگار
به سنگر نشستی به قصد شکار
به کشتار شیران تو گشتی قصاص
جگر سوختگان را چه داری جواب؟

***** www.Fun4you.ir *****

خیالت راحت …
این آدمها، این لبخند ها
هیچ کس و هیچ کدام
وفاداری ام به “تو” را سست نمی کند!

***** www.Fun4you.ir *****

جهان محو نگاه توست بانو
حسود قرص ماه توست بانو
مهم دلتنگی شب های من نیست
مهم چشم سیاه توست بانو

***** www.Fun4you.ir *****

  

oOoOo بقیه در ادامه مطلب oOoOo

     

***** www.Fun4you.ir *****

قسم به شکیب همیشه بی هوش
باران تنها، آن خانه به دوش
نادر و مکر زیور سیاه پوش
به خال بیتا، زخم کیانوش
مگر بمیرم کنمت فراموش!

***** www.Fun4you.ir *****

به سلامتی اونی که …
آرزو بود …
نفس بود …
آرامش بود …
رویا بود ..
ولی “خاطره” شد!

***** www.Fun4you.ir *****

صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق
تو دلت سبز، لبت سرخ، چراغت روشن
چرخ روزیت همیشه چرخان، نفست داغ، تنت گرم، دعایت با من
روزهایت پی هم خوش باشد

***** www.Fun4you.ir *****

از رادیو دست میکشم
موجی زیباتر از موهای تو نخواهم یافت!

***** www.Fun4you.ir *****

چه نقاش ماهری است فکر و خیال
وقتی که دانه دانه موهایت را سفید می کند . . .

***** www.Fun4you.ir *****

میدونی محبت یعنی چی؟
م = من
ح = حالا
ب = به یاد
ت = توام
***** www.Fun4you.ir *****

از کسی پرسیدن خلوت کجاست؟
گفت: جایی که من و تو نباشیم!
توجه کنید، جایی که من و تو نباشیم، ما باشیم

***** www.Fun4you.ir *****

گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید
نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی
بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند . . .

***** www.Fun4you.ir *****

سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون
فقط یک کلمه میگه “ساعت چند”؟

***** www.Fun4you.ir *****

گذشتم، گذشتی!
من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …

***** www.Fun4you.ir *****

لبخند زدی بهار با آن آمد
یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد
ای دست بلند آسمان در دستت
من نام تو را خواندم و باران آمد

***** www.Fun4you.ir *****

پروانه پشت پیله اش، حس کرد راهی هست و رفت!
شاید به راه بسته هم، باید امیدی بست و رفت!

***** www.Fun4you.ir *****

تا میخواهم از تو دل بکنم، صبر می آید …
چقدر دوست دارم این عطسه های زمستانی را . . .

***** www.Fun4you.ir *****

نرگسم، همچون گل نرگس منتظر آمدنت هستم…

دلم طاقت دوری ات را ندارد و هر روز دلتنگت می شوم

***** www.Fun4you.ir *****

گیتار زندگی همیشه شاد نمینوازد…
اما دوستش بدار چون غمش هم خاطره میسازد

***** www.Fun4you.ir *****

چه سخت بر من گذشت …
آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی . . .

***** www.Fun4you.ir *****

چرا کرم ترک دل نداریم؟
یعنی پاشنه ی پا از دلمون مهمتره!
دلم داره میترکه

***** www.Fun4you.ir *****

سعی کن عاشق کسی بشی که اگه سرتو رو شونه هاش گذاشتیو خوابت برد
سرتو رو زمین نزاره!

***** www.Fun4you.ir *****

کرم دندانهایم را خورد …
از بس در قاب زندگی گفتم: سیب!

***** www.Fun4you.ir *****

سال ها دویده ام …
با قلبی معلق و پایی در هوا
دیگر طاقت رویاهایم تمام شده است
دلم رسیدن میخواهد!

***** www.Fun4you.ir *****

هی رفیق!
بدون چتر کنارم قدم نزن، خیس دلتنگی هایم میشوی
دنیای من ابری تر از آن است که فکرش را میکنی

***** www.Fun4you.ir *****

مریضم . . .
چشمهایم درد می کند . . .
تب دارم . . .
اینهمه صغری کبری چیدن نمیخواهد
تو نیستی
دارم می میرم!

***** www.Fun4you.ir *****

تو از یک راه رفته ای اما دل من …
هزار راه می رود برایت

***** www.Fun4you.ir *****

سرگیجه بهانه بود، میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی!

***** www.Fun4you.ir *****
خیلی دلتنگتم، اما …
نمیدانم “خیلی” را چگونه بنویسم که “خیلی” دیده شود

***** www.Fun4you.ir *****

مرا در آغوشت بفشار
بگذار دل ضعفه بگیرم
از اینهمه عاشقانه های محکم ِ تو . . .

***** www.Fun4you.ir *****

به سلامتی اونی که وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد
حواسش هست که ناراحتت نکنه!

***** www.Fun4you.ir *****

دلم از درد دنیا تنگ تنگ است
چرا درها به رویم سنگ سنگ است
در این دنیا ندیدم روز خوبی
چقدر رفتن از این دنیا قشنگ است

***** www.Fun4you.ir *****

کاش میدانستم چطور به صبح برسانم تمام شبهایی را که با رفتنت یلدا شدند

***** www.Fun4you.ir *****

نه کسی منتظر است …
نه کسی چشم به راه …
نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه
وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه

***** www.Fun4you.ir *****

قسمت نشد دستشو بگیرم، اما اون روزای آخر خوب مچشو گرفتم!

***** www.Fun4you.ir *****

کاش باورت نشود چقدر دوستت دارم
تا تمام عمر آن را به تو ثابت کنم…!

***** www.Fun4you.ir *****

زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم
از قبیله زلیخا آمده ام
آنقدر عشقت را جار می زنم تا خدا برایم کف بزند
مردانه دوستم داری؟

***** www.Fun4you.ir *****

هر دو خالی بودند
سر من از عقل که تو را دوست داشت!
قلب تو از عشق که مرا دوست نداشت!

***** www.Fun4you.ir *****

من، مسئله ای ساده هستم، حل می شوم …
روزی در آغوشت!

***** www.Fun4you.ir *****

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد