فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

دانلود آهنگ جدید" امیر تتلو " به نام " تو همه جا بودی " + متن

wWw.Fun4you.Ir

دانلود آهنگ جدید " تو همه جا بودی " از " امیر تتلو "

بهمراه متن آهنگ تو همه جا بودی از امیر تتلو

ترانه سرا و ملودی: امیر تتلو / تنظیم کننده: امیر دیوا

     

http://s6.picofile.com/file/8238975800/Amir_Tataloo_To_Hame_Ja_Boodi.jpg

     

oOoOo دانلود این آهنگ شنیدنی (با دو کیفیت) + متن آهنگ در ادامه مطلب oOoOo

     

دانلود آهنگ " امیر تتلو " به نام " تو همه جا بودی "

  

کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

کیفیت 128

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

-----------------------------------------------------------------------

متن ترانه تو همه جا بودی از امیر تتلو

   

چرا غم دارم من چرا، مگه چی کم دارم من
چرا سنگین و تاریک قلبم، منی که رنگارنگم
چرا ناامیدو تارم، منی که عاشقیتو دارم
ببخش اگه ناشکرم، ببخش اگر درگیر گناهم
تو همه جا بودی، وصل به من مثل اسمم
بی تو سرده و بی روحه جسمم
تو همیشه اینجایی
میشه گرماتو فهمید و حس کرد
تو همیشه اینجایی میشه گرماتو فهمیدو حس کرد
تو همه جا بودی وصل به من مثلِ اسمَم
بی تو سرد و بی روح جسمم تو همیشه اینجایی
میشه گرماتو فهمید و حس کرد
تو همه جا بودی وصل به من مثلِ اسمَم
بی تو سردِ و بی روحِ جِسمَم
تو همیشه اینجایی
میشه گرماتو فهمید و حس کرد
همه جا حتی تو تختَم نزدیک تر از رگِ رو گردن به تَن
به عشقِ تو قشنگِ حتی بالِش و بغل کردن به من
مرسی که هستی ممنونم ببخش اگه بد بودم معمولاً
ببخش اگه کم بودم، ببخش اگه ازت دورم، ازت دورم
تو همه جا بودی وصل به من مثلِ اسمَم
بی تو سردِ و بی روحِ جِسمَم
تو همیشه اینجایی
میشه گرماتو فهمید و حس کرد
تو همه جا بودی وصل به من مثلِ اسمَم
بی تو سردِ و بی روحِ جِسمَم
تو همیشه اینجایی
میشه گرماتو فهمید و حس کرد





 Amir Tataloo Danlod Album Amir Tatalo Download Ahang Jadid To Hame Ja Boodi آلبوم امیر تتلو آهنگ جدید امیر تتلو آهنگ رپ جدید از تتلو امیر تتلو تو همه جا بودی جدیدترین آهنگ امیر تتلو چرا غم دارم من چرا دانلود آلبوم هفت 7 امیر تتلو دانلود آهنگ امیر تتلو به نام تو همه جا بودی دانلود آهنگ تو همه جا بودی دانلود رایگان آهنگ امیر تتلو بنام تو همه جا بودی دانلود موزیک با لینک مستقیم کیفیت 320.Download New Music, Download New Music Amir Tataloo, Download New Music Amir Tataloo To Hameja Boodi, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ امیر تتلو, دانلود آهنگ امیر تتلو تو همه جا بودی, دانلود آهنگ تو همه جا بودی, دانلود آهنگ تو همه جا بودی از امیر تتلو, دانلود آهنگ تو همه جا بودی با صدای امیر تتلو, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ غمگین, متن آهنگ تو همه جا بودی امیر تتلو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد