فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

دانلود آهنگ جدید " آرمین 2AFM " به نام " بارون " + متن

wWw.Fun4you.Ir

دانلود آهنگ جدید " بارون " از " آرمین 2AFM "

بهمراه متن آهنگ بارون از آرمین 2AFM

تنظیم کننده: مسعود جهانی

   

http://s6.picofile.com/file/8242563968/Armin_2AFM_Baroon.jpg

   

oOoOo دانلود این آهنگ شنیدنی (با دو کیفیت) + متن آهنگ در ادامه مطلب oOoOo
    

دانلود آهنگ " آرمین 2AFM " به نام " بارون "

  

کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

کیفیت 128

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

-----------------------------------------------------------------------

متن ترانه بارون از آرمین 2AFM

   

چته انقدر چرا توو خودتی
چرا هستی دپرس امشبه رو بیخیال دنیا شو
بیخیال استرس، کنار هم منو تو میسازیم
یه زندگی اروم آسمونم که خوش رنگ تر شده
چون داره میاد بارون
میباره آروم به هم وصلیم ما دوتامون
بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون
مثل خار تو چشم دشمنی
ممنونم که پشتمی ممنونم که بی هیچ چشم داشتی
فقط به فکر رشدمی
زندگی با تو میده حال تو یه آدم ایدال
که از همه مثبت تری اون هستی خوراکه ایده هام
تو مثل نور چشمی یه آدمی که تو دلش هیچی نیست
من جونمم میدم واسه تو دوست دارم بی اندازه
تو سخترین مراحل زندگی کنارتو نیشم بازه
بارون میباره آروم به هم وصلیم ما دوتامون
نباشی من میشم داغون
جز تو از همه بدم میاد شدم شیفته قلب پاکت
پس جز من دل نبند زیاد
شدم از هرچی عشق آسی میگم تا منو بشناسی
من یه آدم بداخلاقم با روحیه کاملا احساسی
من خوشحالم با تو نبر از زندگی پاتو
کسی نمییگره جاتو
من بی تو میشم دپرس پس به داد این حس برس
کنار هم میشه راحت ساخت یه زندگی بدون استرس




 Armin 2AFM Baroon Danlode Ahang Jadid آهنگ بارون آرمین 2AFM آهنگ جدید آرمین 2AFM اورجینال بارون جدیدترین آهنگ آرمین 2AFM چته انقدر چرا تو خودتی دانلود آهنگ آرمین 2AFM به نام بارون دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ بارون دانلود آهنگ جدید دانلود رایگان آهنگ دانلود موزیک با لینک مستقیم.Download New Music, Download New Music Armin 2afm, Download New Music Armin 2afm Baron, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ آرمین 2afm, دانلود آهنگ آرمین 2afm بارون, دانلود آهنگ بارون, دانلود آهنگ بارون از آرمین 2afm, دانلود آهنگ بارون با صدای آرمین 2afm, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ رپ, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ گفتاواز, متن آهنگ بارون آرمین 2afm

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد