فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

دانلود آهنگ جدید " امین رستمی " به نام " یه دل " + متن

wWw.Fun4you.Ir

دانلود آهنگ جدید " یه دل " از " امین رستمی "

بهمراه متن آهنگ یه دل از امین رستمی

   
http://s6.picofile.com/file/8242568642/Amin_Rostami_Ye_Del.jpg
    
oOoOo دانلود این آهنگ شنیدنی (با دو کیفیت) + متن آهنگ در ادامه مطلب oOoOo 
      

دانلود آهنگ "  امین رستمی " به نام " یه دل "

  

کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

کیفیت 128

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

-----------------------------------------------------------------------

متن ترانه یه دل از امین رستمی

   

یه دل دارم دیوونه داره برات می خونه
یه دل دل بی قرار که غرق تو انتظار
یه دل یه اسم یه خاطره محاله یادت بره
یه دل دلی که تنگته تنگ دل سنگته
یه دل دل یه دل دل
عشق من روزای خوبمون و بر گردون
دوباره هوای من و بارون
مثل اون روزها
عشق من خاطره های من و تو کم نیست
جز توکسی دیگه تو قلبم نیست
حسم و برشدار
به دلم اومده تو میای یه قدم دیگه جلو میای
می دونم این روزا می گذره تو مال خودمی بخوای نخوای
تنهام با اشک و ستاره ها هی نگو تو کجا من کجا
بین ما دوتا دروغ چرا دیوونه دیوونتم به خدا
عشق من روزای خوبمون و بر گردون
دوباره هوای من و بارون
مثل اون روزها
عشق من خاطره های من و تو کم نیست
جز توکسی دیگه تو قلبم نیست
حسم و برشدار



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد