فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

دانلود آهنگ جدید " بیژن مرتضوی " به نام " عزیزم " + متن

wWw.Fun4you.Ir

دانلود آهنگ جدید " عزیزم " از " بیژن مرتضوی "

بهمراه متن آهنگ عزیزم از بیژن مرتضوی

   

http://s7.picofile.com/file/8242782750/Bijan_Mortazavi_Azizam.jpg

 

oOoOo دانلود این آهنگ شنیدنی (با دو کیفیت) + متن آهنگ در ادامه مطلب oOoOo
     

دانلود آهنگ " بیژن مرتضوی " به نام " عزیزم "

  

کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

کیفیت 128

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

-----------------------------------------------------------------------

متن ترانه عزیزم از بیژن مرتضوی

   

یه احساس قشنگ مثل رویا
همون لحظه که من تورو میبینم
خود آرامش اون لحظه ای که میام پیشت کنار تو میشینم
نمیدونی چه عشقی داره وقتی
نگامون تو نگاه هم میوفته
یه حالت عجیبی تو نگاته
تاحالا کسی اینو به تو گفته
عزیزم تمام هستی من
دلم میخاد همیشه باشی پیشم
یکی یک دونه زندگی من با دیدن تو من اروم میشم
عزیزم تمام هستی من، دلم میخاد همیشه باشی پیشم
یکی یک دونه زندگی من با دیدن تو من اروم میشم
واسه اینکه همیشه مال من شی نمیدونی چه سختی ها کشیدم
من از تو جز محبتو صداقت تو این دنیا چیزی ندیدم
من از خدا دیگه چیزی نمیخام، همینکه تورو دارم دیگه بسه
میتونی تو بفهمی حسمو از لبخندی که رو لب هام نشسته
عزیزم تمام هستی من
دلم میخاد همیشه باشی پیشم
یکی یک دونه زندگی من با دیدن تو من اروم میشم
یه احساس قشنگه مثل رویا همون لحظه که من تورو میبینم
خود ارامش اون لحظه ای که میام پیشت کنار تو میشینم
نمیدونی چه عشقی داره وقتی نگامون تو نگاه هم میوفته
یه حالت عجیبی تو نگاته
تا حالا کسی اینو به تو گفته؟




 Azizam Bijan Mortazavi Download New Song آهنگ جدید بیژن مرتضوی آهنگ عزیزم از بیژن مرتضی بیژن مرتضوی جدیدترین آهنگ بیژن مرتضوی دانلود آهنگ بیژن مرتضوی به نام عزیزم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ عزیزم دانلود رایگان آهنگ بیژن مرتضوی بنام عزیزم دانلود موزیک با لینک مستقیم عزیزم.Download New Music, Download New Music Bijan Mortazavi, Download New Music Bijan Mortazavi Azizam, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ بیژن مرتضوی, دانلود آهنگ بیژن مرتضوی عزیزم, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ عزیزم, دانلود آهنگ عزیزم از بیژن مرتضوی, دانلود آهنگ عزیزم با صدای بیژن مرتضوی, متن آهنگ عزیزم بیژن مرتضوی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد