فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

دانلود آهنگ جدید " مسعود سعیدی " به نام " دوست دارم " + متن

wWw.Fun4you.Ir

دانلود آهنگ جدید " دوست دارم " از " مسعود سعیدی "

بهمراه متن آهنگ دوست دارم از مسعود سعیدی

   

http://s6.picofile.com/file/8243132442/Masoud_Saeedi_Dooset_Daram.jpg

    

oOoOo دانلود این آهنگ شنیدنی (با دو کیفیت) + متن آهنگ در ادامه مطلب oOoOo

     

دانلود آهنگ " مسعود سعیدی " به نام " دوست دارم "

  

کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

کیفیت 128

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

-----------------------------------------------------------------------

متن ترانه دوست دارم از مسعود سعیدی

    

نمی دونی تو قلبم پره از عشق و احساس
آخه تویی همون که دلم همیشه می خواست
چه حس خوبی دارم تو اومدی تو دنیام
خودت این و می دونی که خاطرت و می خوام
می دونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن
خیالی ندارم تو رویام تو دستام دستاته
تپش های قلبم برای چشماته
می دونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن خیالی ندارم
تو رویام تو دستام دستاته تپش های قلبم برای چشماته
یه اتفاق خوبی یه عشق آسمونی
آرزو داره قلبم که تا ابد بمونی
دیوونه میشه قلبم با دیدن نگاهت
تموم زندگیمی با جون و دل می خوامت
می دونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن خیالی ندارم
تو رویام تو دستام دستاته تپش های قلبم برای چشماته
می دونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن خیالی ندارم
تو رویام تو دستام دستاته تپش های قلبم برای چشماته
می دونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن خیالی ندارم
تو رویام تو دستام دستاته تپش های قلبم برای چشماته




Download New Music, Download New Music Masoud Saeedi, Download New Music Masoud Saeedi Doset Daram, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ دوست دارم, دانلود آهنگ دوست دارم از مسعود سعیدی, دانلود آهنگ دوست دارم با صدای مسعود سعیدی, دانلود آهنگ مسعود سعیدی, دانلود آهنگ مسعود سعیدی دوست دارم, متن آهنگ دوست دارم مسعود سعیدی. Dooset Daram Download New Song Masoud Saeedi آهنگ جدید مسعود سعیدی آهنگ دوست دارم از مسعود سعیدی دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دوست دارم دانلود آهنگ مسعود سعیدی به نام دوست دارم دانلود رایگان آهنگ مسعود سعیدی بنام دوست دارم دانلود موزیک با لینک مستقیم دوست دارم کیفیت اورجینال مسعود سعیدی نمی دونی تو قلبم پره از عشق و احساس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد