فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

دانلود آهنگ جدید " سیاوش شمس " به نام " لعنتی " + متن

wWw.Fun4you.Ir

دانلود آهنگ جدید " لعنتی " از " سیاوش شمس "

بهمراه متن آهنگ لعنتی از سیاوش شمس

   

http://s6.picofile.com/file/8243134768/Siavash_Shams_Lanati.jpg

   

oOoOo دانلود این آهنگ شنیدنی (با دو کیفیت) + متن آهنگ در ادامه مطلب oOoOo
     

دانلود آهنگ " سیاوش شمس " به نام " لعنتی "

  

کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

-----------------------------------------------------------------------

متن ترانه لعنتی از سیاوش شمس

   

تورو خدا اینقدر قلبمو به درد نیار
دل عاشق منو چشم انتظار نزار
اخه من دوست دارم خیلی
پس چرا به من تو بی میلی
منه لعنتی تورو دوست دارم
خنده رو روی لبات دوست دارم
من  لعنتی تورو دوست دارم
خنده رو روی لبات دوست دارم
من فقط تورو دوست دارم
به تو وابستمو میدونم
پیش تو همیشه میمونم حسمو من به تو مدیونم
بیشتر از این که فکر کنی همیشه من یادتم
وقتش شده که حس کنی
حالو هوامو یکم
من لعنتی تورو دوس دارم
خنده رو روی لب هات دوست دارم




 Download New Song Lanati Siavash Shams آهنگ جدید سیاوش شمس آهنگ لعنتی سیاوش شمس جدیدترین آهنگ سیاوش شمس دانلود آهنگ سیاوش شمس به نام لعنتی دانلود آهنگ لعنتی دانلود رایگان آهنگ سیاوش شمس بنام لعنتی دانلود موزیک با لینک مستقیم سیاوش شمس کیفیت اورجینال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد