فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

دانلود آهنگ جدید " یاس " به نام " Speak (صحبت) " + متن

wWw.Fun4you.Ir

دانلود آهنگ جدید " Speak (صحبت) " از " یاس "

بهمراه متن آهنگ Speak (صحبت) از یاس

   

http://s6.picofile.com/file/8243372418/Yas_Speak.jpg

   

oOoOo دانلود این آهنگ شنیدنی (با دو کیفیت) + متن آهنگ در ادامه مطلب oOoOo
     

دانلود آهنگ " یاس " به نام " Speak (صحبت) "

  

کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

کیفیت 128

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

-----------------------------------------------------------------------

متن ترانه Speak (صحبت) از یاس

   

زیر یه سقف سکوت محض
خیره به در هجوم یأس
پیله به تخت جنون مغز
میرسه وقت ولوم ضبط
سینه سپهر فرود من
میره به سمت طلوع رپ
صدا رو میبره بالا با کلمه همه رو دم به گلوله بست
خودکارو ورق وجدانو جنم
دوستای کرم دوستای ورق
دنبال هدف شنونده هایی که سلطان منن
حسمو بگیر از صدام
خستگی رو ببین از نگام
ولی یک درصد شک نکن تا حقمو نگیرم نمیرم کنار
ذاتن دلم پیر
رفتم جلو بدون پلن بی
که یعنی یا باید بگندی
یا بری جلو دهنا رو ببندی
اگه بردم دمم گرمو اگه باختم دندم نرمو
ولی علت باختنمو اصلا ننداختم گردن مردم
دشمنا رو به رومن و من چشمام رو به آسمونه
تو خواسته های من رقیب گمه چون من چشمم رو به آرزومه
من میدونم که چی بوده نقشم کمکم کن گنده تر شم
بکوبم بالا قله پرچم تا صدام برسه به کل بشر




 Arsha Michaels Download Ahang Jadid John D Speak Yas آهنگ Speak از یاس آهنگ رپ اورجینال جدیدترین آهنگ یاس دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ یاس به نام Speak دانلود آهنگ یاس به نام صحبت دانلود موزیک با لینک مستقیم زیر یه سقف سکوت محض یاس یاسر بختیاری.download Yas Ft John D & Arsha Michaels - Speak mp3 Yas Ft John D & Arsha Michaels - Speak Speak Yas - Speak Yas Ft John D & Arsha Michaels Yas Ft John D & Arsha Michaels - Speak آهنگ جدید یاس آهنگ صحبت speak یاس تکست آهنگ صحبت speak یاس خیره به در هجومه یاس پیله به تخت جنونه مغز میرسه بخته ولومه ضبط دانلود آهنگ speak یاس دانلود آهنگ جدید یاس دانلود آهنگ صحبت speak یاس دانلود آهنگ یاس دانلود صحبت speak یاس زیر یه سقف سکوته محض متن آهنگ صحبت speak متن آهنگ صحبت speak یاس یاس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد