فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

دانلود آهنگ جدید " بهنام صفوی " به نام " وقته عشقه " + متن

wWw.Fun4you.Ir

دانلود آهنگ جدید " وقته عشقه " از " بهنام صفوی "

بهمراه متن آهنگ وقته عشقه از بهنام صفوی

   

http://s6.picofile.com/file/8243378842/Behnam_Safavi_Vaghte_Eshghe.jpg

    

oOoOo دانلود این آهنگ شنیدنی (با دو کیفیت) + متن آهنگ در ادامه مطلب oOoOo
     

دانلود آهنگ " بهنام صفوی " به نام " وقته عشقه "

  

کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

کیفیت 128

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

-----------------------------------------------------------------------

متن ترانه وقته عشقه از بهنام صفوی

   

من از این که گریه کردی غصه خوردی بی قرارم
دل بریدن کار من نیست من می ترسم دل ندارم
عاشقونه پای حرفات می مونم تا تو بخندی
تو بگو که با من هستی که هنوزم دل نکندی
نمی دونی دیگه دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته بود که اینقدر عاشق تو باشم
نمی تونی سر به سر نذاری با دل دیوونم
پای همه چیزمون بدون تا آخرش می مونم
من می ترسم حتی از این حرف رفتن مهربونم
دور از این عشق هر دوتامون کم میاریم من می تونم
وقت عشقه مثل هر روز ساعتامون کوکه با هم
عشقم عشقت دست من نیست باورم کن بی گناهم
نمی دونی دیگه دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته بود که اینقدر عاشق تو باشم
نمی تونی سر به سر نذاری با دل دیوونم
پای همه چیزمون بدون تا آخرش می مونم
نمی دونی دیگه دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته بود که اینقدر عاشق تو باشم
نمی تونی سر به سر نذاری با دل دیوونم
پای همه چیزمون بدون تا آخرش می مونم
نمی دونی دیگه دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته بود که اینقدر عاشق تو باشم
نمی تونی سر به سر نذاری با دل دیوونم
پای همه چیزمون بدون تا آخرش می مونم




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد