فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

دانلود آهنگ جدید " ندیم " به نام " برگرد دیوونه " + متن

wWw.Fun4you.Ir

دانلود آهنگ جدید " برگرد دیوونه " از " ندیم "

بهمراه متن آهنگ برگرد دیوونه از ندیم

   

http://s6.picofile.com/file/8243454526/Nadim_Bargard_Divooneh.jpg

   

oOoOo دانلود این آهنگ شنیدنی (با دو کیفیت) + متن آهنگ در ادامه مطلب oOoOo
     

دانلود آهنگ " ندیم " به نام " برگرد دیوونه "

  

کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

کیفیت 128

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

-----------------------------------------------------------------------

متن ترانه برگرد دیوونه از ندیم

   

بی تو دنیام تاریک و سرده توی قلبم غم خونه کرده
اگه عشق تو برنگرده من میمیرم چه جوری دلت اومد جدا شی
دیگه عشقم پیشم نباشی واسه من فقط خاطره باشی
من میمیرم من میمیرم بی تو میمیرم
دوباره برگرد دیوونه کم داره تورو این خونه
نیستی و این دل داغونه تنها موندم
قسم میدم بیا پیشم باش کاشکی قلبت دوسم داشت
عاشق من بودی ای کاش تنها موندم
من هنوزم حتی یه روزم شک ندارم که میای
بی قرارم کم میارم اگه یه روزی تو نیای
دوباره برگرد دیوونه کم داره تورو این خونه
نیستی و این دل داغونه تنها موندم
قسم میدم بیا پیشم باش کاشکی قلبت دوسم داشت
عاشق من بودی ای کاش تنها موندم



Download New Music, Download New Music Nadim, Download New Music Nadim Bargard Divoone, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ برگرد دیوونه, دانلود آهنگ برگرد دیوونه از ندیم, دانلود آهنگ برگرد دیوونه با صدای ندیم, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ ندیم, دانلود آهنگ ندیم برگرد دیوونه, متن آهنگ برگرد دیوونه ندیم. Bargard Divoone Download New Music Nadim آهنگ برگرد دیونه آهنگ برگرد دیوونه از ندیم آهنگ جدید ندیم آهنگ ندیم عمرانی برگرد دیوونه بی تو دنیام تاریک و سرده ترانه ی برگرد دیوونه با صدای ندیم جدیدترین آهنگ ندیم دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ برگرد دیوونه دانلود آهنگ ندیم به نام برگرد دیوونه دانلود رایگان آهنگ ندیم بنام برگرد دیوونه دانلود موزیک با لینک مستقیم کیفیت اورجینال ندیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد