فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

دانلود آهنگ جدید " علی زیبایی (تکتا) " به نام " دوست دارم " + متن

wWw.Fun4you.Ir

دانلود آهنگ جدید " دوست دارم " از " علی زیبایی (تکتا) "

بهمراه متن آهنگ دوست دارم از علی زیبایی (تکتا)

   

http://s6.picofile.com/file/8243756426/Ali_Zibaei_Dooset_Daram.jpg

    

oOoOo دانلود این آهنگ شنیدنی (با دو کیفیت) + متن آهنگ در ادامه مطلب oOoOo
      

دانلود آهنگ " علی زیبایی (تکتا) " به نام " دوست دارم "

  

کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

کیفیت 128

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

-----------------------------------------------------------------------

متن ترانه دوست دارم از علی زیبایی (تکتا)

www.fun4you.ir

خوشحالم از اینکه توی قلب تو بجز من جا نیست
غیر از احساس ارامش دیگه چیزی بین ما دوتا نیست
نگاهم کن تا بشم دیوونه دلم دیوونه نباشی داغونه
اگه دنیا هم بشه وارونه بدون دستات توی دستام میمونه
دنیامی دوست دارم آره دوست دارم دیگه نمی تونم از فکر تو دست بردارم
تو شدی دنیام من همینو می خوام تویی جاری با تو حس می کنم رو ابرام
دوست دارم آره دوست دارم دیگه نمی تونم از فکر تو دست بردارم
تو شدی دنیام من همینو می خوام تویی جاری با تو حس می کنم رو ابرام
خوشحالم از اینکه توی قلب تو بجز من جا نیست
غیر از احساس ارامش دیگه چیزی بین ما دوتا نیست
نگاهم کن تا بشم دیوونه دلم دیوونه نباشی داغونه
اگه دنیا هم بشه وارونه بدون دستات توی دستام میمونه
دنیامی دوست دارم آره دوست دارم دیگه نمی تونم از فکر تو دست بردارم
تو شدی دنیام من همینو می خوام تویی جاری با تو حس می کنم رو ابرام
دوست دارم آره دوست دارم دیگه نمی تونم از فکر تو دست بردارم
تو شدی دنیام من همینو می خوام تویی جاری با تو حس می کنم رو ابرام



 Ali Zibaei Dooset Daram Download New Song آهنگ جدید علی زیبایی اورجینال ترانه ی دوست دارم با صدای علی تکتا جدیدترین آهنگ علی زیبایی خوشحالم از اینکه توی قلب تو بجز من جا نیست دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دوست دارم از علی تکتا دانلود آهنگ علی زیبایی به نام دوست دارم دانلود رایگان آهنگ علی زیبایی بنام دوست دارم دانلود موزیک با لینک مستقیم.Download New Music, Download New Music Ali Zabaei, Download New Music Ali Zabaei Doset Daram, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ دوست دارم, دانلود آهنگ دوست دارم از علی زیبایی, دانلود آهنگ دوست دارم با صدای علی زیبایی, دانلود آهنگ شاد, دانلود آهنگ علی تکتا, دانلود آهنگ علی زیبایی, دانلود آهنگ علی زیبایی دوست دارم, متن آهنگ دوست دارم علی زیبایی

نظرات 1 + ارسال نظر
S...H...R 27 اسفند 1394 ساعت 19:07 http://maloosak.69.mu

امیدوارم سالی که پیش رو دارین....
آغاز روزایی باشه که آرزو دارین....
پیش تا پیش عیدتون مبارکاااااا...^___^
خیلی مشتاقم به منم سر بزنید
5618

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد