فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

دانلود آهنگ جدید " امیر تاجیک " به نام " انتظار " + متن

wWw.Fun4you.Ir

دانلود آهنگ جدید " انتظار " از " امیر تاجیک "

بهمراه متن آهنگ انتظار از امیر تاجیک

   

http://s6.picofile.com/file/8243953184/Amir_Tajik.jpg

   

oOoOo دانلود این آهنگ شنیدنی (با دو کیفیت) + متن آهنگ در ادامه مطلب oOoOo
      

دانلود آهنگ " امیر تاجیک " به نام " انتظار "

  

کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

کیفیت 128

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

-----------------------------------------------------------------------

متن ترانه انتظار از امیر تاجیک

   

منتظر توام ولی از تو فقط خبر میاد
هیچکی به در نمی زنه اما صدای در میاد
یه عمره که سنگ تورو دارم به سینه می زنم
موج منم صخره تویی من از تو دل نمی کنم
اون که دنیاشو فدای عشق تو کرده منم
نکنه فک می کنی من به تو فک نمی کنم
آخر ماجرای تو آخر قصه ی
گریه نکن برای من مرگ ادامه ی منه
یه صدای آشنا یه صدای مهربون
اگه اون منم میام اگه اون تویی بمون
اون که دنیاشو فدای عشق تو کرده منم
نکنه فک می کنی من به تو فک نمی کنم




Download New Music, Download New Music Amir Tajik, Download New Music Amir Tajik Entezar, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ امیر تاجیک, دانلود آهنگ امیر تاجیک انتظار, دانلود آهنگ انتظار, دانلود آهنگ انتظار از امیر تاجیک, دانلود آهنگ انتظار با صدای امیر تاجیک, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ غمگین, متن آهنگ انتظار امیر تاجیک. Amir Tajik Download New Music Entezar آهنگ انتظار از امیر تاجیک آهنگ جدید امیر تاجیک امیر تاجیک انتظار ترانه ی انتظار با صدای امیر تاجیک جدیدترین آهنگ امیر تاجیک دانلود آهنگ امیر تاجیک به نام انتظار دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دانلود ترانه ی جدید امیر تاجیک دانلود رایگان آهنگ امیر تاجیک بنام انتظار دانلود موزیک با لینک مستقیم کیفیت اورجینال منتظر توام ولی از تو فقط خبر میاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد