فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

دانلود آهنگ جدید " محمد علیزاده و میثم ابراهیمی " به نام " خستم " + متن

wWw.Fun4you.Ir

دانلود آهنگ جدید " خستم " از " محمد علیزاده و میثم ابراهیمی "

بهمراه متن آهنگ خستم از محمد علیزاده و میثم ابراهیمی

   

http://s6.picofile.com/file/8244174634/Mohammad_Alizadeh_Ft_Meisam_Ebrahimi_.jpg

   

oOoOo دانلود این آهنگ شنیدنی (با دو کیفیت) + متن آهنگ در ادامه مطلب oOoOo
    

دانلود آهنگ " محمد علیزاده و میثم ابراهیمی " به نام " خستم "

  

کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

کیفیت 128

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

-----------------------------------------------------------------------

متن ترانه خستم از محمد علیزاده و میثم ابراهیمی

   

خسته ام مثه یه قایقه شکسته ام
که چشم رو درده دنیا بسته ام
چشای بسته ی تو کی میبینه غصه ی منو
خسته ام که دیگه کوله بارو بسته ام
غمه تو میمیونه رو دستم
چه بد دادی جواب گریه ها و غصه خوردنو
دلت نخواست بمونیو باهام یه حسه تازه تر بسازی
دلت نخواست خطر کنی بیای همش میترسیدی ببازی
دلت نخواست نگو نشد میشد اگه میخواستی اما رفتی
با اینکه خستم عاشقم
دلم میخواست یه جور دیگه میشد ته مسیر زندگیمون
دلم میخواست تا آخرش یه ریز ادامه داشت این عاشقیمون
دلم میخواست تموم نشه نری تو بهتری از هر کی دیدم
حالا میفهمم عاشقم
خستم تو نیستی من همیشه هستم
برات مهم نیست حتی یه کم که کشتی
دله من اینجوریه به غرق گل نشست
خسته ام برای تو یه حسه مبهمم آخه چی میدونی تو از غمم
چه جوری تو نفهمیدی چی میشه خیلی فاجعه است
دلت نخواست بمونیو باهام یه حسه تازه تر بسازی
دلت نخواست خطر کنی بیای همش میترسیدی ببازی
دلت نخواست نگو نشد میشد اگه میخواستی اما رفتی
با اینکه خستم عاشقم
دلم میخواست یه جور دیگه میشد ته مسیر زندگیمون
دلم میخواست تا آخرش یه ریز ادامه داشت این عاشقیمون
دلم میخواست تموم نشه نری تو بهتری از هر کی دیدم
حالا میفهمم عاشقم




 Download New Song Khastam Meysam Ebrahimi Mohammad Alizadeh آهنگ جدید محمد علیزاده و میثم ابراهیمی ترانه خسته ام از مهرزاد امیرخانی جدیدترین آهنگ محمد علیزاده خستم دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ خستم دانلود آهنگ محمد علیزاده و میثم ابراهیمی به نام خسته ام دانلود رایگان آهنگ خستم از میثم ابراهیمی دانلود موزیک با لینک مستقیم محمد علیزاده میثم ابراهیمی.Download New Music, Download New Music Meysam Ebrahimi, Download New Music Mohammad Alizadeh, Download New Music Mohammad Alizadeh & Meysam Ebrahimi Khaste Am, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ خسته‌ ام, دانلود آهنگ خسته‌ ام از محمد علیزاده و میثم ابراهیمی, دانلود آهنگ خسته‌ ام با صدای محمد علیزاده و میثم ابراهیمی, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ محمد علیزاده, دانلود آهنگ محمد علیزاده و میثم ابراهیمی خسته‌ ام, دانلود آهنگ میثم ابراهیمی, متن آهنگ خسته‌ ام محمد علیزاده و میثم ابراهیمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد