فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

دانلود آهنگ جدید " علی لهراسبی " به نام " عشقه " + متن

wWw.Fun4you.Ir

دانلود آهنگ جدید " عشقه " از " علی لهراسبی "

بهمراه متن آهنگ عشقه از علی لهراسبی

   

http://s6.picofile.com/file/8244191368/Ali_Lohrasbi_Eshgheh.jpg

  

oOoOo دانلود این آهنگ شنیدنی (با دو کیفیت) + متن آهنگ در ادامه مطلب oOoOo
     

دانلود آهنگ " علی لهراسبی " به نام " عشقه "

  

کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

کیفیت 128

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

-----------------------------------------------------------------------

متن ترانه عشقه از علی لهراسبی

   

این احساس که سر به هوایی و گیج
اینکه میمیری به تدریح اینکه در می افتی با یه دنیا این جنگ عشقه
این احساس که خوبی و خرابی باید با گریه بخوابی
اینکه گاهی میلرزه دلت با یه آهنگ عشقه
عشقه این دلشوره ی خالی
مثه ابرایه شمالی که میباره تو هر فصلی از سال ام
عشقه این حرفایه نصفه و نیمه میگی اونی که نیست همه چیمه
بازم مثله همیشه وخیمه حالم
عشق عشق عشق خرابو خسته ی تو شدم
از روزی که دار و دسته ی تو شدم
میبینی چطور شکسته ی تو شدم تو با دلم چه کردی عشق
عشق عشق عشق چه دنباله داره غمه تو
سیل میشه همین بارونه نم نمه تو
منه سادم شدم یه عمری آدمه تو بری که برنگردی عشق
همه چی رو هواست همیشه این حالا باورش نمیشه
مثه هوا تو بهاره که بهت میچسپه اما بی اعتباره
عشق عشق عشق خرابو خسته ی تو شدم
از روزی که دار و دسته ی تو شدم
میبینی چطور شکسته ی تو شدم تو با دلم چه کردی عشق
عشق عشق عشق چه دنباله داره غمه تو
سیل میشه همین بارونه نم نمه تو
منه سادم شدم یه عمری آدمه تو بری که برنگردی عشق




 Ali Lohrasbi Download New Song Eshgheh آهنگ جدید علی لهراسبی اورجینال جدیدترین آهنگ علی لهراسبی دانلود آهنگ عشقه دانلود آهنگ علی لهراسبی به نام عشقه دانلود ترانه عشقه از لهراسبی دانلود رایگان آهنگ علی لهراسبی بنام عشقه دانلود موزیک با لینک مستقیم عشقه علی لهراسبی.Download New Music, Download New Music Ali Lohrasbi, Download New Music Ali Lohrasbi Eshgheh, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ شاد, دانلود آهنگ عشقه, دانلود آهنگ عشقه از علی لهراسبی, دانلود آهنگ عشقه با صدای علی لهراسبی, دانلود آهنگ علی لهراسبی, دانلود آهنگ علی لهراسبی عشقه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد