فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir
فیلم | موزیک | عکس | SMS

فیلم | موزیک | عکس | SMS

سرگرمی برای شما | Fun4you.ir

دانلود آهنگ جدید " حمید صفت " به نام " Hotline Bling " + متن

wWw.Fun4you.Ir

دانلود آهنگ جدید " Hotline Bling " از " حمید صفت "

بهمراه متن آهنگ Hotline Bling از حمید صفت

http://s6.picofile.com/file/8244194526/Hamid_Sefat_Hotline_Bling.jpg

oOoOo دانلود این آهنگ شنیدنی (با دو کیفیت) + متن آهنگ در ادامه مطلب oOoOo
   

دانلود آهنگ " حمید صفت " به نام " Hotline Bling "

  

کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

کیفیت 128

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

-----------------------------------------------------------------------

متن ترانه Hotline Bling از حمید صفت

   

تو میدونستی من بی تو تنهام، میدونستی تنهام
خندیو گفتی، برو دست از سرم وردار
یعنی دلت با ما نیست، همش بودیم سر کار
تو مارو میخوای پس چیکار، دلم با اینکه جا مونده پیش تو
دیگه نمیتونم بونم باهات
خسته شدم من دیگه از حرفات
خنده عادته چشام از تاپ افتاد
دلم با اینکه جا مونده پیش تو
خوب بود اما یک دفعه بد شد
بد شدو بازی رو بلد شد
حالا خودت بگو کی بینمون سرد شد
تو میدونستی من بی تو تنهام
میدونستی تنهام، خندیدی و گفتی
برو دست از سرم وردار، یعنی دلت با ما نیست
همش بودیم سر کار، یعنی دلت با ما نیست
مارو میخوای پس چیکار
دلم با اینکه جا مونده پیش تو تو تو
خیلی وقته مردی برام، نمیخوام برگردم به قبلنام
خیلی وقته مردی برام، دلم با اینکه جا مونده پیش تو
هیف دلم از تو رو دست خورد
دارو ندارم بازم بست برد، عوض کن عوض کن
تو میدونستی من بی تو تنهام
میدونستی تنهام، خندیدی و گفتی
برو دست از سرم وردار، یعنی دلت با ما نیست
همش بودیم سر کار، یعنی دلت با ما نیست
مارو میخوای پس چیکار
اون دید دلم مخیوادش اما اون نموند کنه با دلم ساده سازش
میدونست بره دلم میشه پاره پاره
نه اون دونست نه من قدر لحضه رو
که میشه ساخت، چقدر اون ساده باخت
این زندگی چاره داشت، کو زندگی مون کو
برگرد اما خوب بودن عاشقم با جنون
یا بمون قانع شم یا برو خواهشن
تو میدونستی من بی تو تنهام
میدونستی تنهام، خندیدی و گفتی
برو دست از سرم وردار
یعنی دلت با ما نیست، همش بودیم سر کار
یعنی دلت با ما نیست
مارو میخوای پس چیکار




 Download New Music Hamid Sefat Hotline Bling آهنگ با کیفیت 320 آهنگ جدید حمید صفت اورجینال تو میدونستی من بی تو تنهام جدیدترین آهنگ حمید صفت دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ حمید صفت به نام Hotline Bling دانلود رایگان آهنگ حمید صفت بنام Hotline Bling دانلود موزیک با لینک مستقیم.Download New Music, Download New Music Hamid Sefat, Download New Music Hamid Sefat Hotline Bling, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ Hotline Bling, دانلود آهنگ Hotline Bling از حمید صفت, دانلود آهنگ Hotline Bling با صدای حمید صفت, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ حمید صفت, دانلود آهنگ حمید صفت Hotline Bling, متن آهنگ Hotline Bling حمید صفت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد